Kymco agility 50 2008

Tijmen.642

New Member
Hallo allemaal,

Ik had een paar maandjes geleden een kymco agility 50 2dehans gekocht met een vastloper. Nieuwe cilinder en olie er in gedaan (krukas was nog recht). Toen liep hij al weer alleen niet harder als 50 op de teller. Ik had al gekeken naar een opstaande rand op de vario bus maar die was al glad. Had nog een nieuwe koppeling besteld maar daar merkte ik ook geen verschil dus die had ik weer terug gestuurt. Vandaag een onbegrensde cdi getest maar die verbeterde ook niks. Ik heb nu 6g rolletjes er in zitten.

Er staat nu 15523 km op de teller. kleppen staan op 0.05 gesteld.

Nu zou ik graag de top graag willen verhogen alleen ik heb geen idee hoe.
 
Advertisement - register to remove this

Oke dat is wel erg vervelend ja. Hoe heb je de krukas + lagers gecontroleerd? Draait je krukas wel soepel?

Heeft hij altijd 50 gelopen of weet je dat niet? Is het een geel of blauw kenteken?
 
Ik heb geen iedee hoe hard hij hiervoor had gelopen. het is geel kenteken. van wat ik me kan herinderden liep de krukas wel soepel. Want als die lagers niet meer goed zouden zijn zou de krukas niet goed soepel rond draaien?
 
Als je lagers zijn drooggelopen dan hoor je t wel maar het kan nooit kwaad om bij een vastloper alles goed na te lopen. Je zou de krukaslagers kunnen controleren door de uiteinde van de krukas op radiale en axiale speling te controleren.

Hoe ziet je bougie eruit? Deze kun je bekijken na op bedrijfstemperatuur ff vol gas te hebben gereden. Dan fotootje hier dumpen.
 
bougie zag er gewoon goed uit. mokka bruin
Post automatically merged:

Morgen ga ik hem weer open maken. Kijken of ik iets kan vinden.ik zal morgen even een foto'tje maken.
 
Last edited:
Hier is de foto van mn bougie. Wat mij op viel toen ik de carb bekeek was dat de schuif die op de foto staat erg moeilijk omhoog ging. Als ik de carb weer schoon maak zou hij dan weer vloeiend op en neer gaan?
 

Attachments

  • bougie.jpg
    bougie.jpg
    118.9 KB · Views: 6
  • Inkedcarb.jpg
    Inkedcarb.jpg
    194 KB · Views: 6
Back
Top