Kymco Agility 2020 Euro 4

Pascalalphen

Well-Known Member
Hallo allemaal!
Eerder heb ik een bericht geplaatst over mijn slecht lopende Kymco Agility euro 4 uit 2020. Ik dacht dat misschien de kleppen stellen zou helpen, maar tevergeefs.

Na enige tijd “vol gas” rijden en vervolgens bij een stoplicht stoppend, blijft de scooter 5/10 sec met moeite stationair draaien en slaat vervolgens af.
De dealer heeft de carburateur al schoon geblazen, ook geen resultaat. Zelf heb ik dus al de klepjes gesteld op 0,1 en 0,1.
Vervolgens zou het natuurlijk de carburateur kunnen zijn, maar deze is erg lastig zelf af te stellen omdat dit tegenwoordig electronisch af moet worden gesteld. Kan iemand mij vertellen hoe dit moet?

Bedankt!

Kymco Agility 50cc brom euro 4 2300km
 
Advertisement - register to remove this

Dit schreef je in een ouder topic:

Het probleem is inmiddels opgelost. Er hebben een aantal mensen naar gekeken en zij kwamen er ook niet uit. Plus het feit dat het toch moeilijk blijft heb ik eeen dealer gevonden die de scooter voor 75€ heeft aangepast dmv een software update. Loopt nu 60/65! Scooter Exclusief in Leiden! Toch bedankt voor de moeite jongens!!

Wat is erna allemaal aan gebeurd?
Qua settings of onderdelen.
Sproeier aangepast?
 
Dit schreef je in een ouder topic:

Het probleem is inmiddels opgelost. Er hebben een aantal mensen naar gekeken en zij kwamen er ook niet uit. Plus het feit dat het toch moeilijk blijft heb ik eeen dealer gevonden die de scooter voor 75€ heeft aangepast dmv een software update. Loopt nu 60/65! Scooter Exclusief in Leiden! Toch bedankt voor de moeite jongens!!

Wat is erna allemaal aan gebeurd?
Qua settings of onderdelen.
Sproeier aangepast?
Bedankt voor het meedenken, dat had er inderdaad mee te maken kunnen hebben. Echter heeft de scooter sinds km 1 slecht gelopen en heeft de dealer dit nooit weten op te lossen. Inmiddels ben ik verhuisd en waag ik nog een poging bij een nieuwe dealer.
Na het opvoeren (km stand 1250) is er verder niets aangepast.
 
Back
Top