kymco agility 2019 afstelling

WapWap

New Member
ik heb een agility uit 2019 met een elektrische carburateur, de vertanding is vervangen voor een euro2 type en de paarse kabel bij de cdi is doorgeknipt
de scooter trekt redelijk goed op tot de 35 40 vlakt daarna af en loopt heel langzaam naar de 45 50 terwijl de scooter 60 zou moeten kunnen halen
zijn ze wat vergeten bij de dealer of moet er nog meer gebeuren om de 60 makkelijk te halen
 
Advertisement - register to remove this

ik heb zelf de bougie nog niet bekeken en kan nergens een sproeier vinden op de bon
ik verwacht dat de originele er nog in zit
ik ga morgen ff kijken
 
Last edited:
Deze scooters zijn dacht ik elektronisch begrensd op het motor toerental..
Wat ik zo bij piaggio scooters met ecu zie gebeuren is dat met een malossi sport vario voor dat model monteren met wat zwaardere gewichten erin.
Daarmee zou je aardig rond de 56km op de teller moeten uitkomen.

Wil je de toerental van de ecu aanpassen, dan moet je er maar net iemand voor vinden die dat voor je wilt doen.
Overigens kan dit best wel duur zijn kwa prijs.. En ze moeten dan ook de ECU mapping aanpassen (zoals dat ook bij chip tuning gebeurd)

Grotere motoren hebben namelijk zo`n zelfde systeem.
 
dit is de kleur van mn bougie niks mis mee zo op t eerste oog denk ik
 

Attachments

  • 15535029939042777497000837669809.jpg
    15535029939042777497000837669809.jpg
    87.8 KB · Views: 14
het probleem is opgelost de dealer was de rolletjes en trekveren vergeten te vervangen nu trekt de scooter veel beter door tot voorbij de 55
 
Back
Top