Kymco Agility 2011 met 10.000 km goede aankoop?

LRS-1101

New Member
Hallo,

Ik heb sinds kort mijn rijbewijs gehaald en ben nu op zoek naar een degelijke (tweedehands) scooter. Eerlijk gezegd ben ik helemaal niet thuis in de scooterwereld en ben ik vooral op zoek naar een scooter die (rekening houdend met de prijs) relatief weinig aan onderhoud en kosten vergt en praktisch is. Na mij enigszins ingelezen te hebben, kwam ik op Marktplaats deze scooter tegen. Is dit een eerlijke prijs of kan ik beter nog even afwachten tot iets beters langskomt? Is de Kymco Agility überhaupt een verstandige keuze? Zo niet, waar kan ik dan gezien mijn lengte (1,96 m) beter naar op zoek gaan betreft model, bouwjaar, kilometerstand, etc.? Mijn budget ligt tussen de €600,00 en €1000,00.

Bij voorbaat dank!
 
Advertisement - register to remove this

Deze Agility met deze kilometers is deze prijs prima waard voor iemand die zonder gedoe morgen wil opstappen. 'Tuurlijk zeg ik dit vanaf foto's en beschrijving.
En Agility zie je heel vaak met een buddy in twee gedeelten, en met jouw lengte is dit exemplaar met een fijn zadel!
Woon je dichtbij de verkoper, rondje rijden en denk dat je verkocht bent.
Ik weet niet waar je woont, maar soms kan het verstandig zijn jouw woonplaats / gemeente de regels te bekijken of je komende aren mag blijven rijden met dit kenteken, ik doel dan op de uitstoot. Met deze 4-takt zit je volgens mij op veel plekken safe.
Groet,
 
Hallo,

Ik heb sinds kort mijn rijbewijs gehaald en ben nu op zoek naar een degelijke (tweedehands) scooter. Eerlijk gezegd ben ik helemaal niet thuis in de scooterwereld en ben ik vooral op zoek naar een scooter die (rekening houdend met de prijs) relatief weinig aan onderhoud en kosten vergt en praktisch is. Na mij enigszins ingelezen te hebben, kwam ik op Marktplaats deze scooter tegen. Is dit een eerlijke prijs of kan ik beter nog even afwachten tot iets beters langskomt? Is de Kymco Agility überhaupt een verstandige keuze? Zo niet, waar kan ik dan gezien mijn lengte (1,96 m) beter naar op zoek gaan betreft model, bouwjaar, kilometerstand, etc.? Mijn budget ligt tussen de €600,00 en €1000,00.

Bij voorbaat dank!

je moet al een andere variant van de agility pakken als je zo lang bent, ik ben net 1,90 en is echt heel krap lol
Post automatically merged:

Die scooter die je liet zien kan jij sowieso nooit van z’n leven oprijden. Je knieen komen tegen het stuur aan
 
Kymco agility 16, Kymco people s en Kymco super 8 zijn redelijk grote scooters, daar past iemand zoals jij wel goed op.
 
Back
Top