Kymco agility 125cc er onder tips

DutchLeader072

New Member
Hallo allemaal



Ik heb een vraagje ik ga morgen een kymco dink 125cc ophalen

En zou dat motor blok en onder mij kymco agility 50 zetten

Maar me vraag is of dat zou kunnen passen of en wat tips hoe ik het beste kan doen en of het überhaupt wel kan

Graag antwoord tegemoet

Groetjes
 
Advertisement - register to remove this

Moet normaal wel lukken is van hetzelfde merk en type zal misschien wat krap worden maar normaal gezien past het wel allemaa je kan altijd nog wat aanpassen voor plaats te maken als je er verstand van hebt komt het wel goed
 
Moet normaal wel lukken is van hetzelfde merk en type zal misschien wat krap worden maar normaal gezien past het wel allemaa je kan altijd nog wat aanpassen voor plaats te maken als je er verstand van hebt komt het wel goed
Heb niet veel verstand van maar ik ga nog met een maat doen die er wel wat van weet en is wel mee eerste keer dat ik iets aan een scooter ga sleutelen heb je misschien nog tips bijvoorbeeld kwa gereedschap of ergens waar ik moet op. Letten en bedankt voor je reactie
 
Heb niet veel verstand van maar ik ga nog met een maat doen die er wel wat van weet en is wel mee eerste keer dat ik iets aan een scooter ga sleutelen heb je misschien nog tips bijvoorbeeld kwa gereedschap of ergens waar ik moet op. Letten en bedankt voor je reactie
Zorg zeker dat je moersleutels hebt en schoevendraaiers kopervet voor alsje de bouten er terug in gaat doet effe insmeren kan nooit kwaad is snel meegenomen voorkomt dat de schroeven vast roesten geen on nodigen dingen los halen is zonde en zorg datje alles terug correct aansluit zou zonde zijn als ie verzuipt en laat even je benzine leeglopen in een fles of iets en kijk of het nieuwe blokje voldoende olie heeft voor de rest is het gewoon plug and play veel plezier er nog mee niet gepakt worden he
 
Is niks man daarvoor is deze platform elkaar helpen en nog een tip alsde blok toch eraf gaat reinig de frame en kappen van binnen des noods even en de nieuwe blok effe schoon maken ziet er netter uit hou ik persoonlijk wel van nette scooter stuur maar een fototje door als het gelukt is
 
Gaat volgens mij van zijn lang zal ze leven niet lukken van Dink naar Agi 50. (Zou me niks verbazen als ie zich binnen een week kapot rijdt) die remmen van een agi 50 zijn met vloeipapier.

Agility 125cc city naar agi16 wel, zelfde frame.
 
Back
Top