This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Kymco Agility 12'' brom 85cc bj 2009

Status
Not open for further replies.

mario

Lageweg Tuning
Hallo

Voor deze zomer had ik een Kymco klaar gemaakt om lekker te rijden met mooi weer. Om die reden heb ik er dus niet veel mee gereden deze zomer :|
Voor 850 euro mag hij nu weg.

Het gaat dus om een hele nette, schadevrije Agility 12'' kleur zwart. Het blokje heeft 6300 km gelopen en bij 5300 km is de 85cc kit gemonteerd. Zit ook een kop op met grote kleppen en een snelle nokkenas. En een onbegrensde CDI + NCY sport vario. Plus een RVS sportuitlaat met lekkere grom . Is op de testbank afgesteld, geeft 5 pk aan het achterwiel (bij 6800 toeren, dus blijft ook heel) en loopt een goede 80 op de teller. Verbruik daarbij is 1 : 38

Zet je weer een originele uitlaat onder deze scooter dan zie / hoor je er niks aan en rijdt je toch lekker vlot en zuinig. Met originele uitlaat is het vermogen nagenoeg hetzelfde. Doe je de originele CDI erin dan trekt hij nog steeds prima en is de snelheid begrensd op 65 km/h.

Scooter mag weg voor 850 euro. Als ik dat niet krijg dan ga ik er volgende zomer weer lekker zelf op rijden.

Foto's op aanvraag.

Groeten Mario
 
Status
Not open for further replies.