Kymco Agility 10’’ 50CC 2009 sist na vol gas geven

Tygo_036

New Member
Hoi,

Ik heb een Kymco Agility 10’’ 50cc uit 2009, het is een heel fijne brommer, alleen ik hoor wanneer ik (een tijdje) vol gas geef en dan het gas los laat of rem een best hard sissend geluid wat lijkt te komen van het gebied rondom mijn uitlaat, heeft iemand enig idee wat dit geluid misschien kan zijn, of hoe ik dit oplos?

Ik ben zelf automonteur dus ik weet dat het bij een auto komt omdat de overige benzine/olie inplaats van in je motor in de uitlaat tot ontbranding komt en dit dan een knal/vlam geeft, maar werkt dit ook op deze manier bij een brommer?

Met vriendelijke groet
Tygo
 
Advertisement - register to remove this

Hoi,

Ik heb een Kymco Agility 10'' 50cc uit 2009, het is een heel fijne brommer, alleen ik hoor wanneer ik (een tijdje) vol gas geef en dan het gas los laat of rem een best hard sissend geluid wat lijkt te komen van het gebied rondom mijn uitlaat, heeft iemand enig idee wat dit geluid misschien kan zijn, of hoe ik dit oplos?

Ik ben zelf automonteur dus ik weet dat het bij een auto komt omdat de uitlaat tot ontbranding komt en dit dan een knal/vlam geeft, maar werkt dit ook op deze manier bij een brommer?

Met vriendelijke groet
Tygo
Ja is hetzelfde als bij een auto
 
Back
Top