Kymco accu probleem

Goedenavond mensen , ik zit hier met een probleem mijn broertje heeft een kymco agility 2017. Nou we hebben zijn accu eruit gehaald ok vervolgend op te laden niet omdat de accu te zwak was maar omdat hij soms moet bij gassen bij het elektrische start. Nou na het laden hebben we de accu terug der in gedaan maar nu start hij niet meer (elektrisch) ik heb gekicked na 7keer deed hij het ben gaan rijden de toeter is heel zwak soms toetert hij wel hard als ik hard klik. knipperlicht maakt een raar geluid zo een soort van rrrrrrr geluid maar dat doet hij pas als ik rond de 40 km u rijd daaronder gaat de knipperlicht niet aan ook hoor ik een zmmmm geluid. Kan iemand mij aub helpen
 
Advertisement - register to remove this

Goedenavond mensen , ik zit hier met een probleem mijn broertje heeft een kymco agility 2017. Nou we hebben zijn accu eruit gehaald ok vervolgend op te laden niet omdat de accu te zwak was maar omdat hij soms moet bij gassen bij het elektrische start. Nou na het laden hebben we de accu terug der in gedaan maar nu start hij niet meer (elektrisch) ik heb gekicked na 7keer deed hij het ben gaan rijden de toeter is heel zwak soms toetert hij wel hard als ik hard klik. knipperlicht maakt een raar geluid zo een soort van rrrrrrr geluid maar dat doet hij pas als ik rond de 40 km u rijd daaronder gaat de knipperlicht niet aan ook hoor ik een zmmmm geluid. Kan iemand mij aub helpen
Dat je gas moet geven heeft niks met de accu te maken.
Is je zekering nog goed?
 
Hoeveel volt meet die accu? Moet minimaal 12,3v zijn en liever 12,6v.

Beetje gas bijgeven bij het starten is vrij normaal.
 
die 2 mindraden zitten denk ik alleen op mijn `kymco.
toch de accu maar eens doormeten...
geen autoaccu bij de hand?? startkabels erop en starten. (zonder de scooteraccu erbij)
 
Had je de acculader misschien verkeerd om aangesloten. Het lijkt alsof ie verder leeg is....
Nee mijn accu lader geeft aan dat het vol is
Post automatically merged:

Meten met een multimeter. Of door je dealer laten meten, kan je meteen een nieuwe accu kopen als hij slecht blijkt te zijn.
Kan ik misschien ook mijn scooter de accu ij zijne plaatsen en kijken of het werkt?
 
Back
Top