Kwaliteit For Race...

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Na enkele Giannelli's gehad te hebben, heb ik toch maar een "echte"
wink.gif
uitlaat gekocht, een 4 Race dus...

Ik had er 2 besteld, ook voor een special scootje (binnenkort pix)...

1) De uitlaten leken voor geen meter op elkaar, het expansievat wel, de rest was anders... Deze uitlaten hadden hetzelfde bestelnummer, twijfelachtige actie dus. De ene For Race heeft een heel andere bocht, dezelfde als een Piaggio-Evo-uitlaat (het is dus eigenlijk een Evo-ForRace
smile.gif
)...

2) Alletwee de uitlaten passen niet zo best (tenminste niet zoals een Giannelli)... De ene zit tegen het frame aan, en heeft dus gegarandeerd een heel kort leven... Die onder m'n Nrg ligt is ook een behoorlijk gepruts...

3) Zielige laklaag, roesten als een gek...

4) Demper zit tegen de ophangbeugel aan (bovenop het expansiegedeelte), als ik dit niet verhelp is mijn demper binnen 1 maand doorgesleten...

5) Lostrillende busjes, boutjes...

Hebben nog meer mensen negatieve ervaringen met Polini-uitlaten, of ben ik altijd verwend geweest met Giannelli's
smile.gif
? Daarvan ging nl. NOOIT iets kapot...

Greetz.
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
Ja... Ze passen alletwee op een Piaggio-blok, en hebben alletwee een For Race expansievat, alleen de ene heeft een flens met 2 veren, de andere (onder m'n Nrg) heeft veren in de bocht zitten...

hmmmmmmmm very strange!!
 
Was dit voor onzin ??
Ik heb een c16 en die heeft na 150km nog geen spatje roest. Yasuni c16 is DEGELIJK afgewerkt itt tot bv een Metrakit PR/hebo racing2/3 Denk niet dat het met een c20 anders zal zijn
Originally posted by tIM:
die roesten al in de vitrine
smile.gif
 
Back
Top