kw opdrijven tot 11kw

JDS

Well-Known Member
is er een mogelijkheid om een 125cc 4t scooter ( 2017 model injectie) euro 4 norm van 8kw naar max 11kw op te voeren?
 
Advertisement - register to remove this

hmmm, er is namelijk een ander 125cc model (de gts sport i) en deze heeft wel de 11kw, motor is totaal dezelfde als de 8kw versie, moet toch ergens een manier zijn? Zou gek zijn dat een fabrikant een totaal andere motor gaat maken om 3Kw extra te winnen. Mss ligt het ergens aan de ecu?
 
Want volgens mij zijn moto's en moto scooters door die euro 4 norm zo geknepen dat er meer uit te halen valt...
 
Hmm ja dan moet je erachter komen waar de verschillen in zitten.
Het zal vast niet zo simpel zijn als je ecu vervangen voor de sport versie.
Weet je zeker dat die sport niet een verder getunede cilinder heeft ?

Ik kan je helaas niet verder helpen maar veel succes en mocht je erachter komen deel t met ons :)
 
hmmm, er is namelijk een ander 125cc model (de gts sport i) en deze heeft wel de 11kw, motor is totaal dezelfde als de 8kw versie, moet toch ergens een manier zijn? Zou gek zijn dat een fabrikant een totaal andere motor gaat maken om 3Kw extra te winnen. Mss ligt het ergens aan de ecu?


Alles word via de ECU geregeld.. Dus die hoeveelheid brandstof, diverse parameters, toeren tal, vermogen ect.
 
Alles word via de ECU geregeld.. Dus die hoeveelheid brandstof, diverse parameters, toeren tal, vermogen ect.
Dat vermoeden had ik ook wel... tzou gek zijn om een nieuw blok te maken voor die paar kw.. nu is de vraag. hoe krijg ik die 11kw eruit? wss zal die aan de computer moeten zeker bij de dealer?
 
Back
Top