kvs lekt tussen cil en cil kop?

sonicsjezer

Well-Known Member
heys
Dit is dus de 1te x dak een lc scoot heb maaruh snap er nix meeer van...
Als ik kvs in me tankje doe en ff rustig kick loopt al me kvs via ma cilinderkop aan de onderkant weg...
Ik heb een splinternieuwe evo pakkingset er bijgekocht dus aan de pakkingen ligt et niet...
Zou dit kunnen liggen aan die kleine pakkingkjus die tussen je binne en buite kop zitten en tussen binnekop en cilinder?(die kleine rondjes)
Want bij die evo pakkingset zaten dikke ringetjes en dunnere ik heb nu overal dunne inzitten zal het daar aan ligge
ik hoor et wel

S.S.A

P.S: srry beetje vaag uitgelegd beetje gehaast
 
Advertisement - register to remove this

heb je soms 2 van die dingetjes boven op je kop zitten? daar kan 't ook uit lekken en dan komt 't er aan de onderkant af.. omdat 't omde cil heen lekt.. die ding moet je iig gewoon met kort stukje benzine leiding aan elkaar doen (ik denk niet dat dit 't is ma tog)

gReatZs mArk..
 
MarposTuning said:
heb je soms 2 van die dingetjes boven op je kop zitten? daar kan 't ook uit lekken en dan komt 't er aan de onderkant af.. omdat 't omde cil heen lekt.. die ding moet je iig gewoon met kort stukje benzine leiding aan elkaar doen (ik denk niet dat dit 't is ma tog)

gReatZs mArk..
euhr,we zijn toch over een evo bezig....:?
 
jipe is een evo 70

Maar vanmiddag ff weze shoppe ennuh weer nieuwe pakking gekocht
en erop gezet en nu nerges last van
Terwijl die andere ook gewoon uit de verpakking kwam
maar ok:D hij leeft weer

maar over die kleine pakkingen die tussen je binne en buitekop zitte maakt dat uit welke waar zitte???(dikke en dunne pakkingen)

michael
 
neostuner said:
...
maar over die kleine pakkingen die tussen je binne en buitekop zitte maakt dat uit welke waar zitte???(dikke en dunne pakkingen)

michael

Jazeker, er zit niet voor niks verschil tussen. Waar welke moeten weet ik zo uit me hoofd niet, maar ik weet wel dat 1 blik op je binne-/buitenkop 100% uitsluitsel geeft.
 
jah das juist et probleem das dus niet zow:p

er zit geen verschil in die rondjes (waar de pakking in ligt)
daarom en die dikkere pakkingen passen er net weer niet in terwijl er tog egt polini op de kop staat en ik een evo pakkingset heb gekocht:S
Maar ik heb nu overal die dunne pakkingen gebruikt ik kijk wel wat er gebeurt hij lekt iig niet meer:D

zijner nog mensen die et cker weten??
 
neostuner said:
jah das juist et probleem das dus niet zow:p

er zit geen verschil in die rondjes (waar de pakking in ligt)...

...

Dan moet je toch beter leren kijken, want er zit wel degelijk verschil in.

Ik heb zelf een Evo cilinder waarvan 2 weken terug nog de kop af is geweest en ik ook met 8 losse kleine o-ringen zat.

Er zijn dus 4 gaten/uitsparingen, hoe je het noemen wilt die duidelijk dieper/wijder zijn.
 
Back
Top