kut wouten nu al 3e boete!

firefox15racer

Well-Known Member
he ik heb eerst op rollebank gestan toen had ik 1.3 KW en boete duzz
nu laatst wordt ik met 80 p/u aangehouden op de provinciale weg krijg ik gvd 2 boetes 1 voor niet volgen fiestbromfietspad 34 euro en snelheid 120 euro!
laatst werd mijn kameraad aangehouden met 90 p/u en die krijgt (wel op rollebank) maar 70 euro!
 
Advertisement - register to remove this

je zegt dus dat je te hard rijd..dus terecht een boete..misschien wel klote, maar mensen moeten maar leren accepteren dat te hard rijden boetes opbrengt :)
 
wees blij dat je maar 120 euro krijgt voor snelheid. Je rijd nl 40km/u te hard en daarvoor krijg je al snel een bedragje boven de 250 euro. Ik kreeg voor 38km te hard 216 euro...
 
Ja jongen dat is het risico van het vak
Je zal het moeten accepteren dat boetes bij het scoterleven horen!!!
Tog nog kut, maja je kan altijd proberenb bezwaar aan te tekenen!
 
Je moet niet zeuren als je een boete krijgt, hier op het forum gaan verkondigen hoeveel boetes je wel niet hebt gekregen noem ik tijdverspilling :)

kut waar is de slotknop onee ik ben geen mod :'(
 
Pech hebbe dan
de een heeft gewoon wat meer geluk dan de ander menno!
En het is en blijft een feit: PLIESIE IS EEN RISICO EN JE ZULT HET MOETEN ACCEPTEREN DAT JE ZELFS SOMS GOED FOUT ZIT!
Niet altijd hoor, maar wel altijd bezwaar aantekenen tegen de donutgays;):P
 
Originally posted by Dr. Firefox...
wees maar blij man ik reed 71 waar ik 30 mocht krijg gelijk een boete van 245 eurotjes... Maarja risico van het vak....

kut voor je.. zo hard reed ik ook. maar de agent had me gematst met €92,-
 
Wowwww.... wat een mzzl
btr heel lief voor hem zijn e hem met zijn buddy meenemen naar de donutshops en hem trakteren :D
(voor de volgende x:P)
 
jij hebt er ook nog niet zoveel hoor michiel... het is tog geen wedstrijdje wie er het meest heeft:|..... ik vind het interessanter om te weten waarom je hebt gekregen en hoe of wat je hebt aan mzzl en zo..... Niet opscheppen met he, ben op e bank geweest en word nu boete bepaald door de officier en zo.... Goh wat ben je dan stoer:| NOT!
 
Back
Top