Kut OPA's

ukiepucki

Draakipower
Reed ik lekker met mijn speedy2 met een snelheidje van rond de 75 op een voorrangsweg, komt er opeens zo'n BEJAARDEKUTKANEKKLOOTE opa die zijn koektrommel midden op de weg zette, om uit te wijken kon ik remmen, maar ja daar was het te laat voor, het fietspad, maar daar reden fietser(om die van het leven te beroven is ook een beetje lullig) of dan maar op de stoep. Dus ik vloog de stoep op(gelukkig een uitrit van een huis). Dus ik weer de weg op, de bekende vinger uitgestoken en toen wou ik stoppen om die opa effe vet de hel in te slaan, maar hij rijd een ander straatje in. Maar ja ik was zelf ook geschokken dus ik reed weer lekker naar huis.

Eigelijk zouden alle mensen die autorijden en die ouder dan 65 jaar zijn effe nog effe naar de rijschool moeten!!
 
Advertisement - register to remove this

Waar ik me ook altijd aan erger zijn die mensen die 'bang' zijn op de weg, dan voornamelijk van die vrouwen, de meeste die kunnne gewoon niet rijden, en gaan bv bij een bocht vol in de remmen, of sorteren verkeerd voor enz...
 
mensen die te traag rijden is niet zo erg, vindt ik. Er zijn altijd stukjes dat je ze kan voorsteken. Wat echt ergerlijk is en gevaarlijk zijn mensen die voor ze afslaan, of een vluchtheuvel nemen, eerst helemaal remmen tot ze stil staan, en dan opnieuw optrekken. Dat is zo raar en onverwacht, dat ik er al verschillende keren bijna heb achter in gereden.

tom
 
Best irri ja, maar je blaast er toch wel hard langs als ze zo zacht gaan rijden
smile.gif
.
 
ik vind gewoon dat alle nederlandse bevolking ouder dan 65 jaar moet worden afgeschoten of de gaskamer in ofzo zijn wel ook van die gevaarlijke opa's/oma's af op de weg die werkelijk echt helemaal niks door hebben
 
Back
Top