Kunnen zwart gespoten carters kwaad?

Sem0183

Member
ik wil lege carters voor mijn type 3 halen en laten stralen om ze vervolgens zwart te maken maar het blok moet ook zijn warmte kwijt kunnen… gaat dat nog wel of moet ik het gewoon gestraald grijs laten zoals het hoort. zou niet zo fijn zijn want dan zou ik alle kleuren aan moeten passen zodat het allemaal een beetje bij elkaar past.
 
Advertisement - register to remove this

Voor de warmte kan het wel.

Alleen die verf laat op een gegeven moment toch weer los en ziet het er lelijker uit.

Zwarte carters vind ik er persoonlijk niet eruit zien.

Dan nog beter zilver of zo spuiten.
 
Voor de warmte kan het wel.

Alleen die verf laat op een gegeven moment toch weer los en ziet het er lelijker uit.

Zwarte carters vind ik er persoonlijk niet eruit zien.

Dan nog beter zilver of zo spuiten.
dan laat ik ze denk ik zoals het hoort en dan maak ik een kleine aanpassing in de kleurencombinatie ik heb wel wat vette ideeën gezien op internet
 
Ik heb het zichtbare gedeelte gespoten naast de carterdeksel met velgenzilver, zit er nu ruim 4 jaar op en eigenlijk nog steeds spatzuiver.
 

Attachments

  • 20210807_153748.jpg
    20210807_153748.jpg
    481.4 KB · Views: 23
Ik heb het zichtbare gedeelte gespoten naast de carterdeksel met velgenzilver, zit er nu ruim 4 jaar op en eigenlijk nog steeds spatzuiver.
dat ziet er ook heel net uit, ik heb dus mijn velgen zwart gemaakt en het ziet er niet uit als er dan ineens grijs tussen de carterkap en het wiel zit (mijn mening).
 
Over de warmte zou ik me geen zorgen maken , en proberen met hitte bestendige verf , is wel wat duurder , en gaat het er na een paar jaar af kun je het weer overspuiten toch
 
Over de warmte zou ik me geen zorgen maken , en proberen met hitte bestendige verf , is wel wat duurder , en gaat het er na een paar jaar af kun je het weer overspuiten toch
hoeveel het kost maakt niet uit als het er maar goed uitziet en dat overspuiten na een paar jaar is ook een kleine moeite bedankt!
 
Back
Top