Mijn scooter trekt valse lucht tussen de carterhelften dus moet ik mijn blok splitsen, maar kan ik de lagers die er in zitten er terug in doen zonder problemen, er staat 300km op de hele setup en ik vroeg mij af of ik een papieren pakking tussen een piaggio 2t blok kan doen waar orgineel vloeibare in zit
Mijn scooter trekt valse lucht tussen de carterhelften dus moet ik mijn blok splitsen, maar kan ik de lagers die er in zitten er terug in doen zonder problemen, er staat 300km op de hele setup en ik vroeg mij af of ik een papieren pakking tussen een piaggio 2t blok kan doen waar orgineel vloeibare in zit
Mijn scooter trekt valse lucht tussen de carterhelften dus moet ik mijn blok splitsen, maar kan ik de lagers die er in zitten er terug in doen zonder problemen, er staat 300km op de hele setup en ik vroeg mij af of ik een papieren pakking tussen een piaggio 2t blok kan doen waar orgineel vloeibare in zit
Hangt van de staat van de lagers af, beste is natuurlijk gewoon vervangen maar zeker niet altijd nodig, kijk ff hoe ze uit je carter komen, keerringen wel altijd gewoon vervangen. Over de pakking, lekker met vloeibare pakking doen, zullen vast wel pakkingen zijn die der tegen kunnen maar t klint mij niet zo lekker een papieren pakking tussen een motorblok.
Hangt van de staat van de lagers af, beste is natuurlijk gewoon vervangen maar zeker niet altijd nodig, kijk ff hoe ze uit je carter komen, keerringen wel altijd gewoon vervangen. Over de pakking, lekker met vloeibare pakking doen, zullen vast wel pakkingen zijn die der tegen kunnen maar t klint mij niet zo lekker een papieren pakking tussen een motorblok.
Ja ik vind vloeibare pakking gewoon gekloot en hij is nu valse lucht gaan trekken met 300 km op de setup tussen de carters dus ik dacht misschien werkt papiere pakking beter
Ja ik vind vloeibare pakking gewoon gekloot en hij is nu valse lucht gaan trekken met 300 km op de setup tussen de carters dus ik dacht misschien werkt papiere pakking beter