Dat ligt eraan wat je bedoelt met de juiste aansluitingen.
Vele CDI's hebben de zogenaamde 2+4 pins aansluiting maar niet allemaal hebben dezelfde pinbezetting.
MAW er kan oa verschil zitten in de laadspanning, deze kan AC of DC zijn.
Verder kan er verschil zitten in de twee massa aansluitingen, bij scooters met een carterbegrenzer is 1 van beide massa-aansluitingen de sensor input.
Er kan ook misschien ook wel verschil zitten in de positie van de pickup die als het ware bepaald waar zicht de zuiger bevindt, de cdi bepaald uiteindelijk het echte ontsteekmoment ahv zuigerpositie en toerental .
Theoretisch kun je qua werking dus alle CDI's gebruiken als je er maar op let dat je een cdi gebruikt met hetzelfde type laadspanning en van een scooter met de pickupspoel op dezelfde positie voor het hoogste dode punt..
Echter ik ben geen fan ervan om zomaar een andere cdi op je scooter te plaatsen.
Er zitten toch wel kleine verschillen in ontsteekcurves en grote verschillen in de kwaliteit.
Het kan wel lopen, maar loopt het ook soepel en efficient, het is niet voor niks dat originele CDI's van een bepaald A of B merk veel duurder zijn dan die Chinese dingen.