kuipen plakkuh

Jasper

SM.. it's an attitude!
heeft er iemand ervaring met het lijmen van gescheurde kuipen??
ik heb zo'n setje polyset gekocht, werkt goed op scheuren waar geen kracht op komt, maar op een scheur waar spanning op staat (is bij scharnier van buddy seat) daar houdt ie niet......... scheurt dus....
ik heb geen zin om een nieuwe kap te kopen, en liever ook niet van 2 kanten plakken (dan moet ik weer schuren/verven enzo...)
 
Advertisement - register to remove this

neej man, geen scoot, een gave schakel, kijk maar eens bij de uitlaten post...

ik heb die polyset bij MAAS heeft het gekocht..... is maar 15 piek voor 250ml, en iets van 30 voor 1 liter, best cheap dus
smile.gif
 
hey ruud: ja, ik woon in tilbo...... ben jij de ruud die ik ken dan?? op theresia??

krizz: je moet eerst de ondergrond ruw maken, dan moet je het glasvezelmatje op maat knippen (ongeveer 3 cm per kant van de scheur af. Daarna moet je een beetje van dat spul uit de tube in een bekertje doen en daar overheen giet je dat spul uit het blik, dit goed(!) mengen (in een plastic wegwerpbeker doe ik het, je moet dan wel uitkijken als er nog filnk wat in zit, dat wordt hard en gaat een beetje fikken/smeulen :p)

Als het goed gemengd is moet je het over de scheur heengieten (van binnen natuurlijk! en niet alles, ongeveer de helft), en dan goed uitsmeren iets groter dan je matje. Snel je matje erop mikken en dan aandrukken (niet met je vingers, dat spul blijft een paar weken zitten, ik doe het met stokje ofzo) dan giet je de rest van de mix eroverheen en laat je het ongeveer 1 uurtje drogen....

KLAAR!, je kan nu de kap weer gewoon bewerken alsof het normaal polyester was (boren, schuren, verven etc)

phew, lang verhaal zeg......
smile.gif
 
Back
Top