This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

KTP Streetmagic

Status
Not open for further replies.
SBO startnummer laten brushen op die rode vlakjes achterop :W ! dat lijkt me cool .

arthur het is een geil beestje !
 
tanx, schijf heeft niets voelbaars en zuigers waren ook nog in orde.

vandaag langs mbv geweest en er zit weer een nieuwe banjo op :W dus alles kan er weer op. alleen deze keer wel het boutje borgen van me blokken...

:*
 
Arthur ik vind je Street echt mooi geworden Laatste keer dat ik het hok i.r.l heb gezien was nog in SMP. Maar op de foto's is tie al best netjes!

Wel zonde van je braking klauw
 
Adit said:
Arthur ik vind je Street echt mooi geworden Laatste keer dat ik het hok i.r.l heb gezien was nog in SMP. Maar op de foto's is tie al best netjes!

Wel zonde van je braking klauw

er is niets kapot aan de klauw !

@wim: tsja..... jij wil GVD alles maken, dan had ik beter zelf ook een frame kunnen maken zker ?

@rooienaar: tanx :* ikke @ helmkapsel modus
 
Jammer van die klauw... Maargoed zoals je al zei heb je toch een leuke dag gehad, dat telt ook vind k Hij ziet er iig top uit:~

@ [Evolution] , zoiets lijkt me ook nog wel tof ja
 
Willy^ said:
Voor de 2e keer er is nix mis met die klauw ! x|

Hij is netjes arthur, alleen dat kapje effe opnieuw doen


ja dat snap k.. maar toch jammer dat hij dan niet meer heeft kunnen rijden enzo.. zo dan
 
Mark.S said:
@ [Evolution] , zoiets lijkt me ook nog wel tof ja
Ik zou het raar vinden als daar geen nummer op zou komen.. zo een lege plek roept echt om een nummer
 
[evolution] said:
SBO startnummer laten brushen op die rode vlakjes achterop :W ! dat lijkt me cool .

Imo juist niet, omdat iedereen er nummers op zou zetten.
 
ik denk dat ik het leeg laat..... dit omdat de vlakken kleiner zijn als dat ik gezegt had bij de spuiter. Je krijgt er nooit mooi nummer 11 in zonder dat het 2 strepen lijken die bij de kuip horen (lastig uit te leggen)

heb nog wel een nummer liggen k zal hem er eens opdoen en foto's maken, maybe hebben ze bij de praxis mooie kleine huis nummers...
 


Heb jou nou al andere bouten ipv verzonken bouten om je schijf te monteren dr op?:+
 
-arthur- said:

KK! ARTHUR!

Als ik een vrouw was zou ik een kind van je streetmagic willen!

Wat maakt die kleur die scooter KK TOV zeg!

:love:

*Edit* Even je carterkap aan ons overhandigen denks?
 
Status
Not open for further replies.