KTP Streetmagic

Status
Not open for further replies.
die street is echt DRAMA.. 8)

Tank kom ik niet erg aan toe.. maar gaat goed komen :D

:EDIT/ Kroonplaat?? :P
 
tanx iedereen alweer 8P

wat bedrading en alles betreft, dat word natuurlijk nog eens netjes gemaakt. Tankje word gelast door wim (HGS) daar is ook al een ophaning voor gelast in het frame zelf, dus dat word sowiezo netjes opgelost ;)

of als wim te lang er mee wacht kijk ik wie het dan kan fixen :D

bestickering ben ik wel redelijk klaar mee, buiten wat kleintjes die ik nog moet bestellen. t moet geen kermis worden...
 
echt vet arthur.. deze combo had ik niet verwacht maar hij is echt goed tof :W
De bekabeling nog effe wegwerken en op naar de customshow !
 
Hoe ga je dat met de plek waar op gaat zitten doen?
Komt daar nog van dat "foam" op of ga je gewoon zo op die kap zitten :)
Maar hijs wel kk vet maar dat heb ik al ergens anders eerder gezegt :+
 
komt idd nog een mooi foam (schuim) laagje op ;) of ik pak een heel dun plakje hout, die ik mooi laat stoferen, alleen de plek waar het zitje kom zit ook de bevestiging van de kuip...

we zitten nog in een begin stadium :W

edit/ bedenk me ineens dat ik nog moet borgen voor zaterdag :D morgen maar ff me boutjes doorboren, en ijzerdraad zoeken.

iemand die uit zijn hoofd weet de dikte van het draad ?
 
-arthur- said:
komt idd nog een mooi foam (schuim) laagje op ;) of ik pak een heel dun plakje hout, die ik mooi laat stoferen, alleen de plek waar het zitje kom zit ook de bevestiging van de kuip...

we zitten nog in een begin stadium :W

edit/ bedenk me ineens dat ik nog moet borgen voor zaterdag :D morgen maar ff me boutjes doorboren, en ijzerdraad zoeken.

iemand die uit zijn hoofd weet de dikte van het draad ?

Minimaal 0,8mm :)
 
erg vet arthur kom van de week ff langs voor die warmte band

kan ik gelijk ff je street bezichtigen tong
 
-arthur- said:
bedenk me ineens dat ik nog moet borgen voor zaterdag :D morgen maar ff me boutjes doorboren, en ijzerdraad zoeken.

iemand die uit zijn hoofd weet de dikte van het draad ?
niet beter er even wat loctite aan doen? oogt wat mooier :)

echt mooi man +ralf+
 
artuaaa als we nou ff zo'n lappie foam ergens kopen dan sponsor ik je wel een paar meter borg draad ok ;)
 
better safe then sorry... en ja ,daar heb ik wel ervaring mee, en die is niet bepaald goed te noemen...
 
het gaat niet daarom, het gaat erom dat de organisatie kan checken of het geborgd is/niet los kan komen. Dat kunnen ze niet nakijken als er loctite tussen zit.
 
JasperdB said:
artuaaa als we nou ff zo'n lappie foam ergens kopen dan sponsor ik je wel een paar meter borg draad ok ;)

Muismat kán. Ik heb ooit eens een stukje van een duikerspak :! kunnen kopen van d@ve. Hij gebruikte dat ook.

Dus dat soort spul dus. (polymer?)
 
Last edited:
ga het morgen denk proberen te bestellen @ motorzaak, vorige week was die man er niet die over de race onderdelen gaat :D

ook meteen boutjes doorboren bij me pa op de zaak :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top