KTM SuperMotard project?

Jasper

SM.. it's an attitude!
ik zit er zwaaaar aan te denken om een KTM lc4 620cc te kopen, en om er een SM van te maken ;) het gaat om deze:
8252.jpg


er zitten wel wat krassen ed op de plastic delen, maar die worden toch overgespoten, ook het zadel wordt een normale kleur :clown:
ik zit aan zoiets als deze te denken, is bijna identiek, alleen is deze een stukje jonger, de gele ktm komt uit oktober 1994
http://www.motor-forum.nl/forum/misc.php?file=2178

Stoer ding he? :) Enige nadeel is wel dat dit veeel geld gaat kosten, de aanschaf zal iets van 1900 zijn gok ik, maar velgen, remmen, plastic spuiten, de hele mik..... maar het is wel leuk om te gaan doen denk ik :cool:
iemand toevallig ervaring met KTM machines? waar ik op moet letten met zo'n ding........??

ow, weet iemand of dit ding 25kw kan? :rolleyes: soms staat er op het kenteken al <25kw, maar ze hebben 55pk ofzow, dus 35kw...

mzzl
 
Advertisement - register to remove this

let erop dat hij niet lekt (olie ,benzine) en naar zn vering kijken of dat nog goed functioneerd en voor de rest zijn die dingen beresterk :D ik rijd weleens met mn oom die heeft ook een 600 cc ktm maar daar heb je gvd een potje klauwen voor nodig om te kunnen blijfen zitten want dat BLAAST!
 
heel vet! zeker als je er zo'n SM van maakt 8)

m'n pa had heel lang geleden zo'n KTM 500cc crosser waar ie races mee reed, ding heeft ie verkocht, liggen nog allemaal van die onderdelen hier in de kast enzo :D vet grote carbs enzo :) echt vet die KTM's
 
er zit voor + achter verstelbare WP vering op, dus dat is wel aardig al, denk gewoon dat ik hem koop, is het kut gaat ie weer weg, no problem 8)
 
Als je 'm uitvoert naar duitsland (ofzo), daar terugtuned, op de papieren laat zetten dat ie 25KW is en dan in NL opnieuw laat keuren kun je iedere motor 25KW krijgen geloof ik.

Zoiets was het geloof, maar ik weet het niet precies.
 
Originally posted by bissie
je kan volgens mij zelfs een hayabusa laten begrenzen op 25 kw :D

Klopt.. technisch gezien kan BIJNA iedere motor 25kw worden gemaakt (r1 ook ja) helaas kun je hem niet goed laten keuren in nederland... moet je hem idd eerst naar Duitsland laten verschepen
 
Originally posted by Jasper
ik ben vanmiddag ff belluh naar wat crosszaken om te kijken of ie begrensd kan worden :rolleyes:
Een xr400 heeft ook standaard 5kw op het kenteken staan. Dat komt door de geluidsdemper (lees: plaat met kleine doorlaat) bij de inlaat. Als je die hebt weggehaald, dan heb je ineens 25kw en dus ook iets meer herrie. Ik denk dat er bij die ktm ook een laag vermogen op het kenteken staat.

Ktm maakt hele goede 4-takt machines.

SM is gewoon :W
 
heb gebeld, de importeur had het idd over een plaatje bij de demper ofzow, en volgens hem stond op kenteken ook 20kw.... dussuhm, nog ff goed nadenken, en als ik hem wil ga ik er morgen heen 8)
 
Hoe zwaar is het ding eigenlijk ?
Want met 20KW moet ie minimaal 125 kilo wegen (leeg of rijklaar weet ik niet).

Hoewel dat een minder groot probleem is dan >25KW denk ik :).
 
Back
Top