DRAGSTAR said:VDC ke,ja dat kan ja maar o peen gegeven moement gaat ie niet meer evrder omdat je schroevendraaier niet zo dik meer is,dan zijn de lagers mss wel iets van de wang af maar hoe doe je het dan verder.
Airman said:owww ga naar iemand die er verstanD van heEFt DEALER OF IEMAND MET GEREEDSCHAP. Of koop een polietrekker. Lagers warmstoken daN gaat je lager overlijden en kan je hem weg gooien (dat zulen jullie ook wel doen) Maar met deze mentaliteit zul je nooit een baan krijgen in de techniek. ik bedoel prutserss!!!!
Ben het eens met Saint, vooral omdat je krukas perfect gebalanceerd moet blijven, dat zal een hamer vast niet bevorderen.$aint said:Een eerste vereiste voor goed werk/sleutelen is goed gereedschap.
M.a.w. de enigste goede optie is een lagertrekker.
Waarom moet er toch altijd zo geprutst worden?
Airman said:Wat ik kan dan wel nieuw op het forum zijn en jij al langer dus gevorderdt ik werk bij een motor zaak en doe opleiding eerste motortechniekes. maar daar gaat het niet om maar ik kan er niet tegen als je gewoon weinig moeite hoeft te doen dat mensen er zon gepruts van maken. sorry als ik mense beledig (als je je aangesproken voelt) het is mijn mening. Ik geef tips heb je weer zon gast die het altijd weer beter weet. Ik hou meer van de oficiele weg.......... :S
$aint said:Een eerste vereiste voor goed werk/sleutelen is goed gereedschap.
M.a.w. de enigste goede optie is een lagertrekker.
Waarom moet er toch altijd zo geprutst worden?
denn1s said:ooh, jij bent er zo 1, jij werkt hier dus heb je verstand! jammer dat je mensen noobs noemt terwijl je er zelf ook weinig van snapt,
er zijn mensen die technieken gebruiken, zoals rustig met een hamer en schroevendraaiers de lagers eraf wippen, en gerust daarna 18 pk scoren, en alles blijft het prima doen. dus houd je commentaar voor je
hier komt wel bij kijken, dat je prima te werk moet gaan, anders gaat het fout.
voor de optie lagertrekker, als je deze niet tot je beschikking hebt kun je naar je dealer gaan, vooral als je niet erg handig bent. voor een kleine vergoeding zal je altijd je spullen prima terug krijgen(tenminste dat hoort wel)
Conclusie is: er zijn meerdere manieren om dit te doen, de 1 doet het zo, en de ander weer zo. maar als je iemand prutsers/noobs gaat noemen is het even tijd om in de spiegel te kijken
Airman said:Prutsers steunen prutsers
By the way wat moet je nou, ik begrijp je probleem niet moet je weer het laatste woord, brommer man.. weet je ik geef mijn mening (zijn er wel meer die het met me eens zijn) en weet jij het weer beter met je f*cking opmerkingen. Ik zou zeggen doe er wat mee, mijn opmerkingen trek ik terug ik bn er on 1 het spijt me. Ik zeg niks ram gerust met de hammer op je krukas en rijden maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RemcoV said:Airman : :L voor jou
je ramt niet met een hamer op je as , je verwarmt het eerst goed steek een schroevendraaier ertussen en tik voorzichtig
lager wipt er zo vanaf , als iemand dat geen lagertrekker heeft is dit een simpele oplossing zolang je maar weet waar je mee bezig bent
Je moet niet als een gek staan lopen beunen op je as nee :L
deze vind ik anders ook zeer kinderachtig,dennis zegt ook alleen maar hoe het nog kan,hij zegt er toch bij dat de beste maniet natuurlijk niet de pruts manier is,maar zoals hij ook zegt,zo kom je er natuurlijk ook...!!Raki said:Lekker kinderachtig Dennis; "kijk iemand die het met me eens is, zal ik nog even meer OT gaan en even langer blijven zeiken, nenenenenneeeeeh".
ps. Ja zo ga ik ook offtopic