Krukaslager er uit

Roland1978

Well-Known Member
Hallo iedereen ik ben new hier. Ik heb een groot probleem ik heb nu al 2 keer mijn krukaslagers er uit deze week. Ik heb steeds weer niewe er in gezet C3. Maar ze zijn er weer uit kan iemand mijn zeggen hoe dan komt ik begin het echt zat te worden. Ik heb het trouwens niet zelf gedaan dealer heeft het gedaan.Het gaat om een Malaguti F12 liquid cooled bouwjaar 2002. Loopt 100km per uur. En ik heb zelf een andere krukass er in van Malossi. Zal het meschien beter zijn om C4 lagers er in te zetten? Hij maakt wel veel toeren als ik vol gas rij.

Advertisement - register to remove this

70 cc Speedcilinder Mhr Speed Waterk Krukas Mhr Pen 12 Minarelli Mhr Team 2000 Race ,C3 lagers

Denk dat deze gast nie echt verstand van scooters heeft als ik zo naar zijn setup kijk :)
Hij heeft een watergekoelde krukas :)
En die watergekoelde krukas is ook nog van MHR Speed :)

En je weet zelf ook wel als je zo'n setup hebt heb je cker wel C4 lagers nodig ;)

ter gekpelde krukas hehehhe :D gewoon je krukas lagers goed inrijen en als je ze laat vervangen moet je is vragen aan de dealer of hij je olie pomp wel ontlucht;) was bij mij ook zow niet ontuchten van olie pomp kennen je lagers ook door in de soep draaien tip van koopmans tuning:)

Back