Krukas

B

Benelli

Guest
Hey,

Het is nu (toch) gebeurd... standaard zuigertje heeft 't begeven en nu ik dus toch moet gaan sleutelen wil ik 't maar goed doen.

ID voor setup:
Hebo Alu 70
C4 krukaslagers
DO 17,5 carb
Yasuni Z (heb ik al, wil ik nog ff gebruiken. De winter door.. zonde nieuwe uitlaat + pekel.....)

En ik dacht aan een Hebo Krukas, heeft er iemand ervaring met zo'n setup en dan vooral met een Hebo Krukas??

Thnx
 
Advertisement - register to remove this

Denk, denk...

Volgens mij heeft een Hebo-krukas voor Minarelli wel spiebanen, waardoor alle vario's passen...

Ik weet iig zeker dat bij een Piaggio Hebo-krukas ALLEEN een Hebo-vario past...

Is wel een goede krukas, dat sowieso...

Waarom neem je eigenlijk een 17,5mm? Ik weet dat er op een Benelli een electrische choke zit, maar als jij een "Minarelli" 17,5mm DO koopt, zit daar toch een handchoke op...
Kun je beter een 19mm kopen, kost ook nix meer, en prestaties zijn veel beter...

Greetz.
 
Originally posted by Benelli
Hey,

Het is nu (toch) gebeurd... standaard zuigertje heeft 't begeven en nu ik dus toch moet gaan sleutelen wil ik 't maar goed doen.

ID voor setup:
Hebo Alu 70
C4 krukaslagers
DO 17,5 carb
Yasuni Z (heb ik al, wil ik nog ff gebruiken. De winter door.. zonde nieuwe uitlaat + pekel.....)

En ik dacht aan een Hebo Krukas, heeft er iemand ervaring met zo'n setup en dan vooral met een Hebo Krukas??

Thnx

Erm.......c3 lagers gaan ook wel.
Geen ervaring met Hebo rukas, wel met Yamashi 8)
Yasuni Z op een Hebo 70.....
Mja, wat moet ik daar nou van vinden...
 
ik rij al een half jaar met hebo krukas met evo70 en dit gaat allemaal prima mooi asje en zolas bart zij kan je beter een 19mm nemen en die yasuni Z is niet goed beter kan je dan bv de R nemen
 
Thnx voor de reply's alvast. Enne... er staat dat ik al een Yasuni Z heb.... daar wil ik LATER nog een goeie vervanging voor kopen. Dat zal dan idd waarschijnlijk de R wel zijn......

Enne... misschien is het wel beter om gewoon 'n 19 mm DO te nemen.... moet 'k ff kijke of ik de choke op het carter kan proppe... Iemand daar toevallig ervaring mee?
 
Back
Top