Krukas SR2000 Morini blok

Blokkie862

Well-Known Member
Heey, ik heb een SR2000 met een morini blok. Ik heb hiervoor een topracing krukas gekocht en gemonteerd. Bij het in elkaar zetten kwam ik erachter dat de moer op de vliegwiel kant verrot gedraait was. Geen probleem dacht ik, ik haal wel even een nieuwe moer bij een scooterzaak. Ik daar heen met de oude krukas die dezelfde maten schroefdraad heeft als de nieuwe, hebben ze er geen moeren voor. Dus ik op internet kijken, is er maar één maat moer te verkrijgen waar doodleuk bijstaat dat deze op beiden kanten past terwijl deze een verschillende grote hebben (spoed is wel hetzelfde). Heeft iemand ervaring met dit probleem en een oplossing hiervoor? Zou heel vervelend zijn als ik mn blok niet meer in elkaar kan zetten hierdoor :P

www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=4226
www.scootparts.nl/Krukas-moer-Morini-alle-modellen-Blokdelen-bestekoop-09MO74/nl/product/55286/

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Bij josdijkman is er maar één maat te krijgen, net zoals bij scootparts. Dat is juist het hele probleem. Nja heb een moer bij scootparts besteld, zie wel welke van de twee het is en die andere moet ik maar eff kijken waar ik m vandaan ga regelen..
 
Back
Top