Hoi, ik ben bezig om mijn krukas te vervangen maar ik loop tegen een paar dingen aan. Ik wil de blok splitsen maar de draaimolen aan de onstekingskant wil niet loskomen, en ik heb 3 kleine magneetjes met veer die ergens in de vertanding horen denk ik weet iemand misschien hoe deze zitten ik heb onder een paar fotos gestuurd. Bij foto 1 heb je denk ik speciaal gereedschap nodig om los te maken weet iemand hoe dit heet
Vliegwieltrekker heb ik besteld, heb je misschien een video of iets dergelijks waar iemand laat zien hoe je die start koppeling in elkaar zet met die veertjes en waar die naaldlager moet komen? Klinkt misschien een beetje dom maar alles was er zo uit gevallen toen ik bezig was met uitzoeken hoe de vliegwiel loskomt dat ze opeens eruit lagen en ik niet gezien heb hoe het nou zat
Post automatically merged:
ik heb het nu zo, dus nu dichtschroeien en daarna kogeltjes ertussen. Maar waar moet de lager komen? Niet in het midden toch
Vliegwieltrekker heb ik besteld, heb je misschien een video of iets dergelijks waar iemand laat zien hoe je die start koppeling in elkaar zet met die veertjes en waar die naaldlager moet komen? Klinkt misschien een beetje dom maar alles was er zo uit gevallen toen ik bezig was met uitzoeken hoe de vliegwiel loskomt dat ze opeens eruit lagen en ik niet gezien heb hoe het nou zat
Post automatically merged:
View attachment 79049ik heb het nu zo, dus nu dichtschroeien en daarna kogeltjes ertussen. Maar waar moet de lager komen? Niet in het midden toch
Zoek zelf op YT. Hoe moeilijk kan het zijn.
Blok splitsen doe je door de zijde van het krukas lager binnen en buiten te verwamen met een hitte pistool. Paar keer tikken met rubberhamer en de zaak komt los.
Zoek zelf op YT. Hoe moeilijk kan het zijn.
Blok splitsen doe je door de zijde van het krukas lager binnen en buiten te verwamen met een hitte pistool. Paar keer tikken met rubberhamer en de zaak komt los.
Dankjewel, ik had al een paar keer gezocht op yt. Maar ik zocht alles op in het Nederlands wat niet echt relevante videos weergaf. Vandaar bedankt voor de moeite. Alleen nog wel een vraagje weet jij misschien waar dit ding moet
Dankjewel, ik had al een paar keer gezocht op yt. Maar ik zocht alles op in het Nederlands wat niet echt relevante videos weergaf. Vandaar bedankt voor de moeite. Alleen nog wel een vraagje weet jij misschien waar dit ding moet