krukas schroefdraad kappot nieuwe tappen!

Silverforce

Aerox RULEZ
Hoi all.

De schroefdraad voor aan op de krukas waar jeje vario mee vast zet. IS op helemaal weg. Is het mogelijk hier nieuwe op te tappen? En wat kost dit zo ongeveer? of is er een andeer oplossing. En nog een probleem mijn verlichting doet het niet meer accu laat niet meer op na het wassen van mijn scooter. wat is het probleem. alvast bedankt..
 
Advertisement - register to remove this

hoe heb je dat schroef draaid gesloopt?
maar je kan naar een motorrevisie bedrijf gaan en daar vragen of ze het opnieuwe voor je tappen want het moet speciaal gebeuren omdat die krukas gehard staal is....
 
Originally posted by Silverforce

en umh. zekering zit er nog in.. en knipper lichten toet doen het ook nog

Dat ligt hem niet aan je accu, maar of....aan de bekabeling naar de verlichting....of aan je stroomspoel bij het vliegwiel.
Mijn licht viel gisteren ook ineens uit en m'n accu laadde ook niet meer op. Ik kwam er nu achter dat mijn vliegwiel aanliep tegen iets binnen in de ontsteking.
 
Originally posted by LXSpeedfighterz


Dat ligt hem niet aan je accu, maar of....aan de bekabeling naar de verlichting....of aan je stroomspoel bij het vliegwiel.
Mijn licht viel gisteren ook ineens uit en m'n accu laadde ook niet meer op. Ik kwam er nu achter dat mijn vliegwiel aanliep tegen iets binnen in de ontsteking.

Hoe krijg ej het weer voor elkaar!:?
 
dat zijn echt van die KUTprobleempjes. draad tappen enzo. Bij mij was het boutje waarmee ik me uitlaat vastzet aan de cilinder afgebroken. Ik heb een hele middag staan uitboren :( :( Om maar nog niet te spreken van het gekut van een nieuwe draad tappen! :(

Draad tappen op een krukas zou ik inderdaad niet doen nee. lekker nieuwe kaufen
 
ben van plan dit te bestellen bij jps:


KRUKAS ,,YAMASHI´' Racing Replica voor 10 mm pistonpen

KOGELLAGER ,,S.K.F.´' 6204 C4 Kunstof kooi, krukas links of rechts
8 Balls

IEmand ervaring met jps ik bestel meestal bij scootparts. maja daar hebben ze deze assen niet.
Hoelang duurt het daar?
 
als et bij scootparts ook op voorraad is heb je et ook snel.
had me cil. na 3 dagen terwijl ik em op zondag bestelde :D

maar j-p-s is ook heel goed,je kan ook naar de winkel toe gaan (zoetermeer) als et dichtbij is,kan je altijd nog wat navragen
 
Back
Top