krukas schroefdraad kapot

area51lover

Well-Known Member
Ik was net bezig aan een honda camino (ja ik weet het maar ik vind dit nog leuke beestjes)
Nu de krukas lagers waren kapot en ik wil die vervangen dus ik alles opwarmen en splitsen.
Ondanks dit al vele malen te hebben gedaan met bijna elke scooter en schakel, verliep het hier moeilijk.
dus ik met kunstof hamer de rechter carter helft er af tikken geen prob. ne de krukas uit de linker helft krijgen ik met houten balkje op krukas en met kunstofhamer tikken, gaat lekker niet dus maar beginnen rammenwat raad je de schroefdraad was wat krom en stond op elkaar (lees precies samen gedrukt) en dan geef ik nog een harde tik en knal de as er uit eindelijk wat zie ik, ja hoor de ander kant ook naar de kl*ten. Nu heb ik dit bij geslepen en daar m10 draad op getrokken de moeren kan ik goed aan draaien.
Nu is mijn vraag/schrik zal dit alle geweld houden?
Want het blokje draad toch een 9000a10000 rpm en rijd iets van een goede 110/115 km/h, zit een chromé 65 cc onder is bewerkt is nu een 69cc met uitlaat poort bewerkt en spoelpoorten vergroot, een leovinci, en carbu vergroot, en sterke trekveren.
Zouden die moeren/ krukas dat nu nog kunnen houden?
vroeger geen probs mee gehad.
ik hoop dat iemand mij wat kan helpen.
 
Advertisement - register to remove this

als je zo op de krukas hebt zitten jensen als het uit je verhaal naar voren komt zou ik die krukas maar op je kast zetten/heel ver weg gooien.

PS. Ondanks het gebruik van een paar leestekens en weinig taalfouten is het maar een ongestructureerde text die je geproduceerd hebt:rolleyes:
 
Back
Top