Me2 Well-Known Member 9 November 2005 #1 Hallo, Ik had een vraag.. Hoe haal je dit pinnetje eruit? omdat ik m'n krukas lagers eraf wil halen. groet'n
Hallo, Ik had een vraag.. Hoe haal je dit pinnetje eruit? omdat ik m'n krukas lagers eraf wil halen. groet'n
cb-dude addicted 2 bass 9 November 2005 #2 gewoon eruittrekken moest het niet lukken met je handen lichtjes trekken met een tangetje ofzo Upvote 0 Downvote
Dennis.H Dani Pedrosa 9 November 2005 #3 zo'n dingetje heet dus een spie. deze kun je er idd met je handen uithalen of met een schroevendraaier eruit duwen. Upvote 0 Downvote
zo'n dingetje heet dus een spie. deze kun je er idd met je handen uithalen of met een schroevendraaier eruit duwen.
(-KingAppie-) IR-customer 9 November 2005 #4 Is niet de vliegwiel spie. maar een palletje die het oliepomptandwiel meepakt. Kun je er met je vingers normaal gewoon uitpakken, anders met een punt tang. Upvote 0 Downvote
Is niet de vliegwiel spie. maar een palletje die het oliepomptandwiel meepakt. Kun je er met je vingers normaal gewoon uitpakken, anders met een punt tang.
Dennis.H Dani Pedrosa 9 November 2005 #5 oh ja, nu je het zegt. beetje overhaast gekeken denks Upvote 0 Downvote
Dennis ToetToet 10 November 2005 #7 Dennis.H said: zo'n dingetje heet dus een spie. deze kun je er idd met je handen uithalen of met een schroevendraaier eruit duwen. Click to expand... lol, d8 het dus ff niet he /edit je reactie eronder niet gelezen Upvote 0 Downvote
Dennis.H said: zo'n dingetje heet dus een spie. deze kun je er idd met je handen uithalen of met een schroevendraaier eruit duwen. Click to expand... lol, d8 het dus ff niet he /edit je reactie eronder niet gelezen
Dennis ToetToet 10 November 2005 #8 Je kan het pinnetje er gewoon uit halen met een tangetje o.a Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 10 November 2005 #9 BOERI said: Met een doorslag eruit slaan :! Click to expand... dan moet je dwars door de krukas heen slaan gewoon met een punttangetje oid idd.... Upvote 0 Downvote
BOERI said: Met een doorslag eruit slaan :! Click to expand... dan moet je dwars door de krukas heen slaan gewoon met een punttangetje oid idd....
Marc - 10 November 2005 #10 :| nee er gewoon rustig doorheen tikken, kan desnoods ook met een spijker oid Upvote 0 Downvote
Kneiter Retired 10 November 2005 #11 Milf bedoelt dat het gat er niet helemaal doorheen zit. Upvote 0 Downvote
Me2 Well-Known Member 10 November 2005 #13 Bedankt allemaal maar kon gewoon met tangetje maar wou wel ff voorzichtig zijn Groet'n Upvote 0 Downvote