This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

krukas demonteren

Race-eend

Well-Known Member
MBK Nitro:
ik wil de krukas uit men linkercarter (vario's kant) halen. Aangezien dit niet zo simpel lukt heb ik volgende vraag, de binnenring waar het grote tandwiel van de starter op zit kan ik dit demonteren of zit dit vast op men carter, en is dit eigenlijk wel nodig dat ik dat demonteer om men krukas eruit te halen?

dank u
 
je moet gewoon je carter HELEMAAL kaal maken, op de vertanding na dan, die mag erin blijven, daarna haal je alle schroeven eruit en stook jeje karter warm , je loopt de trap op, gaat op het balkon staan, shud er ff mee, en voila, je as ligt 3 verdiepingen lager.
 
merci voor de tips maar blijf zowel met prob zitten van die binnenring van dat startertandwiel, zou het kunnen dat het vastzit aan de carter want voor de rest is alles kaal
 
neen er zit niets vast aan je carter, kan wel zijn dat er schroeven of een spanringetje inzit, zou het niet weten bij mij heeft dat ding er nooit ingezeten dus kan je het er zeker uithalen