Krijsend geluid peugeot speedfight 2

schuifel

Well-Known Member
Ik heb een peugeot speedfight 2 standaard alleen de schijf bij de rollers verwijderd (varioring) al een tijd geleden en ineens met optrekken houd hij in slipt door en gaat dan krijsen wat kan ik hier aan doen?
 
Advertisement - register to remove this

even voor de duidelijkheid , je kunt ook alles in 1 topic vragen , dus niet steeds een nieuwe aanmaken!

dan zul je wat verkeerd hebben gedaan dus weer lospakken..

verder ,een Peugeot heeft geen varioring maar een plaat achterop de carburateur.
 
zoals ik jou klacht begrijp gaat het hier eerder om je getande riem misschien versleten en slip hij door haal je carter er eens af en check goed je riem.
 
Dat ringetje weer terugplaatsen want dat was wss een shimring. En dan de varioplaat verwijderen. Dus eerst op internet zoeken wat je moet doen en het dan pas doen, niet twee zinnen lezen en dan denken dat je het al weet. Zoals Melf al zei heeft Peugeot geen begrenzende RINGen in het variosysteem origineel.
 
of je vertanding is verrot, of hij staat zonder olie (waardoor hij ook verrot zat zijn). Wat ook nog kan is dat je koppelingshuis aanloopt tegen je koppeling/losse trekveertjes
 
Back
Top