Kras geluid als motor warm is.

Bartnl

Well-Known Member
hallo,
ik heb een probleem. ik heb sinds kort mijn malaguti phantom f12 Watergekoeld gemaakt. alles is gelukt met monteren. alles zit goed. maar na een halve week rijden kreeg ik zon hard kras geluid als ik ongeveer 3 lange fietspaden afrij, dan begint het, en me vermogen is ook gedeeltelijk weg. ik moet hem tot de 35/ 40 km/h laten rijden anders hoor je het heel erg, lijkt alsof me hele blok kapot gaat, het geluid lijtk van me cilinder af te komen. terwijl als ik hem uit doet en weer wil kicken gaat ie gwn meteen weer aan.., maar na een lange rit als ik hem stil wil zetten, blijft ie gwn toeren maken zelfs als ik de sleutel omdraai blijft ie aan, pas als ik gaf geef gaat ie uit. ik heb het nou al een tijd dus ik was naar brommer zaak geweest en enige wat ze zeiden is dat omdat ik een electrische choke heb, dat ik groter in sproeier moet(ongeveer 6 maten)omdat als ik 3 straten heb gereden dat ie dan kut rijd omdat dan de choke uit is en te weinig brandstof krijgt. maar dat helpt niet dat geluid weg te halen, en ze hadden die maat sproeier niet-.-
Mijn setup: Dr70 LC Gianelli shot.power1 vario, power 1 koppeling, rode drukveer, rode trekveren.4.7 Gram rollen. 17.5 dellortho.

Hopelijk kan iemand me helpen .

Mvg,

bart
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top