Krante-artikeltju

Advertisement - register to remove this

Zo, hoe stom ben je als je bij een controle een agent op ze bek timmert? Denk je dat hij je dan geen boete geeft ofzo? Erg lame actie. En het is natuurlijk weer slechte publiciteit voor scooter-rijders algemeen
frown.gif
 
ik had ook scooter controle zaterdag!!! was echt vaag.. nou ja trouwens ik had hem nie tik zat achterop bij een vriend van me (firefox 70 corsa polini for sjeez 19 mm)
enne we reden zo naar uitgeest om uittegaan met een paar andere gasten.. zoals aprilia met nrx... enne die firefox gast geeft ff extra gas.. zien we opeens een rood lichtje in de verte voor de rest niks..(we kwamen trouwensnet van een vette party af.. flink wat biertjes gedronken)maar goed het was dus poliite!!! zegt die vent.. ja jongens jullie reden hier op de weg! mag niet.. jullie horen hier op het fietspad.. wij kennen de buurt niet dus we zaten inderdaad fout..maar goed.. de rijders moesten dus blazen ik d8 zo kuttt we moetne alles laten staan.. maar niks!! iedereen had de p van prima!! vet vaag.. op die party was er dus gewoon vet amstel malt ofzo... enne waren we gewoon schijndronken dan!!! hehe!!! maar goed we mochten doorrijden.. enne zegt zon vieze teef vn de pliesie.. jammer dat we de rollerbank niet mee hebben genomen.. zegt zoin andere gast sneaky daarna tegen ons,.. ow jongenms.. tot strax.. gnenge... wat du betekent.. dat ze rollerbanlk lieten komen!! nou wij zij lekker omgereden!! en niks mee rvan gemerkt!!!wat een eikels toch oook he
 
Ja, krizzz wouten zijn eikels, al moet ik zeggen dat mensen die onder invloed rijden nog veel grotere eikels zijn.

Sorry, maar dat is mijn mening. Ik wil geen dingen op m'n geweten hebben omdat ik zat was.

Greetz.
 
Euhh Krizz, wat loopt die firefox ongeveer? Ik wil me namelijk ook een polini corsa op me f'fox aanschaffen. En trekt hij ook goed?
tnx Tim
 
Als ik gezopen heb en stap op de scooter, is het echt wel weer ff, alleen de weg en scooter en ik, rijden lukt dan echt nog wel hoor@! het enige wat mij tegenvalt is de reactietijd, en dat je snel afdwaalt, maar lasj e dus gewoon goed der bij blijft is ern ix aan de hadn, pas als je je lam zuipt moet je je laten rijden!

SvR
 
Meestal als ik veel op heb, en ik roep mezelf tot orde heb ik mezelf aardig in de hand.

hey ik zeg niet dat ik zuip als ik op de scooter ben, eigenlijk doe ik dat nooit, maar vaak als ik dan op de fiets terug ga heb ik zoiets van: ik kon et zo ged met de scoot...

SvR
 
die firefox loop +/- 120 digi...zit corsa 70 onder 19 mm enne een for sjeez...polini krukas,.. ga zo maar door.. staat tekoop ook op dir forum check ..nog een firefox..

maarre... kijk ik had hem wel zitte.. maar die gast die reed wat minder.. en je we blazen ook natuurlik niet met 100 door een woonwijk ofzo.. je rijd gewoon in de stad wat rustiger.. kijkt overal goed naar.... je hebt alleen wat langzamer reactievermogen.... maar goed..we passen echt wle goed op als je met drank rijd.. eugenlijk zou het helemaal niet moeten gebeuren maar goed dat terzijde..
maa rik bedoel we hadden allemaal de p van prima tijdens die blaastest!!!
 
Vanmorgen gelezen in Spits (23 nov):

Agent gewond geraakt bij controle!

Ze waren scooters/brommers aan het controleren m.b.v een rollenbank. Van de 80 aangehouden hebben ze er 50 beboet (valt 100% mee, toch). Komt er een 19-jarige op een scooter aan, met een 21-jarige passagier. Begint de 21-jarige problemen te maken en slaat die agent een paar keer op z'n bek! Jongens gearresteerd, politie-agent afgevoerd naar ziekenhuis met verwondingen aan het hoofd, zoals ze dat netjes noemen.

*gevoel-mode* he he he he he.....hahahahaha *gevoel-mode*

*verstand-mode* Ben je gek ofzo, waar slaat dit op???? *verstand-mode*

Het imago van scooterrijdende jeugd is zo weer een gevoelige klap toegebracht........en bedankt he!!!!

Delen jullie mijn mening?

Greetz.
 
die verwondingen zullen niet erg zijn, ze maken het al gauw erg.
maar nu kunnen wij problemen krijgen door dat gebueren.
ze gaan nu nog harder optreden tegen de scooters van wegen dat geval met die politie man denk ik.
 
overr die blaastesten, die kloppen inderdaad van geen meter was welleens bij "blik op de weg"

ging er een gast zitten zuipen en na elk pilsje kreeg tie een blaastest. (allemaal officieel, echte agent, echte pilsjes enzo)

na 1 pilsje nix
na 2 nix, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 NIKS!!! allemaal p van prima

bij pilsje 14 ging het pas fout, die agent had echt de balen toen hehehehe
en de woordvoerder van de wouten die er ook bij was wist ook nix meer te zeggen. lache man die kerel was al best lauw toen en hij mocht nog gewoon rijden hahahaha

ze hebben hem toen toch maar naar huis gebracht
smile.gif


zoziejemaarweer: cops zijn amateurs
 
Back
Top