Kosten zip sp voorvork

Hgd079

New Member
Beste lezer, ik ga over 2 weken een nieuwe piaggio zip sp kopen maar wil wel een zip sp voorvork onder. Voor de looks maar ook voor de prestaties. Ik kan echter niet duidelijk vinden wat de kosten voor een nieuwe zip sp voorvork compleet zouden zijn. Ik heb alleen gevonden wat de kosten van de voorvork zelf(€300-€360),sp spatbord(€50) , voorschokdemper(€80) sp velgen(€80) en naaf(€?). Maar nu is het vraag wat heb ik nog meer nodig heb en wat de montage kosten dan zullen zijn.
Ik hoor graag een reactie van jullie tegen moet!;)
 
Advertisement - register to remove this

Ongeveer 375 euro voor de sp voorvork.. (ligt eraan waar je hem gaat kopen natuurlijk)

Voorbeeldje: https://www.50cc-scooterparts.nl/a-...orvork-piaggio-zip-sp-2000-origineel-5972755/

even googlen: `zip sp voorvork` en dan weet je wat je wilt weten.

Als de scooter niet zo veel gelopen heeft, zou je de balhoofd stel kunnen overzetten.. Maar over de 10.000km raad ik eerder aan een nieuwe te plaatsen. Gewoon omdat het risico dan groter is dat er slijtage ook in het spel kan zijn.. Maar het is niet dat hij al bij 5000km of 8000km al versleten zou zijn.
 
Maar wat voor onderdeen heb k allemaal nodig om een sp voorvork geheel te kunen monteren. Want als k alleen een kale sp voorvork koop daar moet nog natuurlijk rem,schokbreker erc op komen. En mijn vraag wat ik allemaal moet kopen voor zn vork..
 
Dus (verbeter me als ik het verkeerd zeg)

Sp voorvork(€360-+)
Voorschokdemper (€80)
Sp spatbord(€50)
Sp velgset(€80)
Naaf(€?)
Wiel bouten(€?)
Voorem( maar die heb je al van je ouwe vork)
Lagers

En klopt het dat het k met al deze onderdelen een volledige sp voorvork kan monteren
 
Back
Top