kosten prof laten spuiten

Advertisement - register to remove this

Je kunt het best bellen idd.

Waarschijnlijk moet je van elke kleur die je wilt, 1 liter kopen, ongeacht hoeveel er gebruikt word.

de gemiddelde prijs is (afgerond)100 euro per liter

en als je dus 2 kleuren neemt, ben je 200 euro aan de verf kwijt en
dan komen daar de arbeidskosten nog bovenop.
 
Dude hier was voor al zijn NSR kappen ducati rood + de gescheurde kappen allemaal laten repareren + schuren 550€ kwijt :X
 
RemcoV said:
Dude hier was voor al zijn NSR kappen ducati rood + de gescheurde kappen allemaal laten repareren + schuren 550€ kwijt :X

kan wel kloppen, schuren is een hels karwei :)
en als je alle gescheurde kappen ook nog eens laat repareren zal het wel aardig in de kosten lopen
 
connecties zijn iig handig. Veel bedrijven hebben geen zin om zulke kleine hoeveelheden te spuiten. Bv bedrijven die normaal grote machines doen die hebben dan geen zin om het voor je te doen. Maar als je iemand kent kan het vaak voor de verf prijs+ een prikkie
 
uhmm jah.. k heb een keer naar de plaatselijk spuiterij gebelt hier... genaamt GL-paints, en dat is egt vreselijk mooi spuitwerk egt om te kwijlen... zo mooi.. en die hadden het over ongeveer rond de prijs voor special paint 700 a 800 euro... en dan egt heel de kappe set.. zowel binne als buiten kappe en de kleinste kapjes, dat was dan 1 kleur special paint...

suc6!
 
Ik betaalde 600 euro voor al me kappen :)
Heb het ook bij een autoschade laten doen die lid is van FOCWA.
Heb 3 jaar lak garantie.
De lak waarmee gespoten word , heeft meestal niet zoveel invloed op de prijs ( prijs verschil tussen bepaalde lakken is wel groot , maar tussen sommige ook weer niet ). Ik heb peace orange parlemoer en dark purple metallic. ( niet wat je zegt de goedkoopste laksoort natuurlijk.. )

Schuren heb ik niet zelf gedaan , dat hebben hun voor mij gedaan.
Ik zou zeggen : informeer wat rond in jou buurt , eerst per telefoon.. spreekt het je aan , rijd er langs met je kappen/scooter , zodat hun een prijs indicatie kunne geven. Wel raad ik je aan bij een herkend bedrijf te gaan , want goedkoop = duurkoop ( dat zegt mijn ervaring )
 
Ik betaalde 150-200 voor de witte buitenkappen ( zou 100 euro geweest zijn als ik alles perfect geschuurd had afgeleverd.
en 125-150 voor de binnenkappen die nog helemaal afgewerkt moesten worden ( die bobbels in het plastic ).
 
€350 voor een dna kappenset 1 kleur (speciale bordeaux rood tint )
grote deel al geschuurd maar hebben alles ff nagelopen

€300 voor een nrg kappen set 2kleuren (metallic zwart met rood )
deels geschuurd ook nagelopen

€200 voor een zip sp kappenset 1 kleur (gewoon geel)
deels geschuurd ook na laten lopen
 
Last edited:
ach niet dka het nog gedaan heb,omdak zelf wel goed kan spuiten/plamuren/schuren/polyesteren..maaruh ik was toen ongeveer 400 euro kwijt voor parelmoer kleur als het zou laten doen:)
 
Ik werk zelf nou bij een bedrijswagen spuiterij, en als ze het niet druk hebben spuiten ze ook weleens motor kappen enzo.
Ik weet de prijzen nog niet echt, maar wel als je bijv. parelmoer wilt, dat dat veeel meer tijd kost om te spuiten, dus dat is duurder als je alles moet betalen;)
Verder gaat er ook veel werk in het schuren, ontvetten, en afkleven (laatste stoff) zitten. Dus als je zelf alles schuurd scheelt dat een hoop..
 
sorry maar waarom spuiten er zoveel mensen niet meer zelf??

je zet gewoon een party tent op met afgesloten zijvlakken ,, kost rond de 40euro totaal,,
je haalt een mondkapje ,,primer verf en lak,,en spuiten maar??

(nadat je klaar bent met schuren he,)
 
beta ark bruut! said:
sorry maar waarom spuiten er zoveel mensen niet meer zelf??

je zet gewoon een party tent op met afgesloten zijvlakken ,, kost rond de 40euro totaal,,
je haalt een mondkapje ,,primer verf en lak,,en spuiten maar??

(nadat je klaar bent met schuren he,)

Daarmee behaal je lang niet het resultaat van een echte spuiter dan wanneer je uit een spuitbus gaat werken.
 
Complete yaguar aerox + onderkuip , tussenkapjes , underseat,
Alles wel in dezelfde kleur maar de spuiter heeft en een tintje parelmoer overheen gedaan.
was ik 150,- euro kwijt en dan schuurt hij ze ook...
En ik supernetjes gedaan.

Ik ken de spuiter wel goed mischien is dat de truc voor goedkoop spuiten?
 
Back
Top