Kosten dealer

Advertisement - register to remove this

Neeee!!!

Dat veel te veel!!!

Waarom omdat het gene wat hij doet gewoon onzin is: kan je dat gvd zelf niet? je ziet toch neit voor niets op dit forum, ik kom alleen langs mijn dealer als ik spullen nodig heb (kapjes etc.)

Shiiit

Nog zoiets:

Ik hor nou veeeeeeeeeel te veeeeeeeeeel mensen zeiken dat ze een technikut hebben.. ROT OP MAN slinger dat ding de sloot in arrgh, dit forum is niet voor mensen die geen knaak voor hun scooter over hebben en dan maar orndrijden als gekken met die kutchepepijp!

Het zal allemaal wel ff lekker worden he!

SvR
 
Wat een onzin. Er zijn nou eenmaal mensen die niet zoveel willen uitgeven voor zoiets. Als de wouten hem afpakken, dan heb ik liever 125 piek (ja, dat kost'ie hier maar) weg dan een dure Giannelli ofzo. Ik heb zelf ook zo'n tecnigas gehad, en ik vind het echt geen kutpijp hoor! Voor dat geld deed hij het heftig goed. En lelijk vind ik hem ook niet. Ik heb die pijp zelf maar 2 maanden gehad. Maar die gast aan we ik hem verkocht heb rijd er nog steeds op. Die pijp is nu ongeveer 4 maanden oud en er is nog nooit de demper afgevlogen ofzo. Alleen het expansie gedeelte ging wat roesten, maar dat heeft hij toen zwart gespoten. Ziet trouwens best vet uit.
 
Back
Top