koso toeren + temp meter...

SSA Ice

Well-Known Member
ik heb een vraagje...

ik heb een ice (luchtgekoeld dus),
maar ik wil een teoren + temp meter...
kan een temp meter ook op een ac cil aangesloten worden?
of moet ik dan allemaal extra dingen doen???
alvast bedankt :+
 
Advertisement - register to remove this

wil je dan de temperatuur van de koelvloeistof van je AC cilinder meten? :+
nee maar zonder dollen er zijn speciale temperatuurmetertjes voor AC kijk maar eens op euroscooters.nl e.d. sites
 
er zijn sensors die je los kan kopen voor Koso , alleen raad ik je het af , mij Koso flipt de toerenteller van en de temperatuur was eerst goed maar nu geeft ie -50 aan , op ac is ie dus klote...
 
melf #50 said:
er zijn sensors die je los kan kopen voor Koso , alleen raad ik je het af , mij Koso flipt de toerenteller van en de temperatuur was eerst goed maar nu geeft ie -50 aan , op ac is ie dus klote...
wij kennen babbelen :D mijne heeft dat ook namelijk constant verspringt t beeld en hij geeft nix boeiends aan(en temp wordt niet warmer dan 44 graden ook al vebrand ik me klauw aan de cilinder 8P )
 
Stage 6 temp meter doet het prima bij mij icm Koso AC sensors
Verder heb je ook AIM, RPT, MVT en HPI meters die de temp. van de cilinderkop meten. De eerste 2 zijn het beste, maar ook lekker prijzig 8P
 
melf #50 said:
er zijn sensors die je los kan kopen voor Koso , alleen raad ik je het af , mij Koso flipt de toerenteller van en de temperatuur was eerst goed maar nu geeft ie -50 aan , op ac is ie dus klote...

aim de gekste :)
koso's willen idd nog wel es trippen
 
Back
Top