Koso dashboard SR - temp problem

vacinden

Well-Known Member
http://www.jrmotoren.nl/winkel/koso-dashboard-aprillia-p-4236.html?osCsid=4eebba6ffb371a38bc22391965e54e7f

Ik heb deze koso maar dan voor minarelli hor (denk ik)
Alles werkt behalve de temperatuur.
Wanneer ik de draad voor de temp sensor op mijn frame doe geeft het display 120 aan(Dit betekent voor mij dat het draadje niet stuk is en dat de display het doet want normaal staat ie op nul)

Ik heb er een mina lang sensor op gehad en een pia sensor en een koso sensor die je tussen je koelvloeistof slang moet doen. Geen van deze sensoren wilde iets aangeven. Nou ja..de koso sensor wilde na 2 minuten met een aansteker hem te verwarmen, 1 aangeven op de display.

Ik gebruik geen accu, is dit het probleem? In de handleiding staat wel dat het dashboard op DC werkt maar waarom doet de rest het dan wel gewoon?

Heeft iemand hints of tips?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

zou bijna zeggen je ntc voeler is kapot ofzo. maar je hebt er al verschillende gebruikt. Maar zijn dit ook wel de goeie? want iedere ntc heeft een andere waarde. Kwa weerstand enzo. heeft die voeler wel een goede massa? anders doed hij het ook niet...
 
Goede massa ? Ja lijkt me wel want hij zit in de cilinder kop ? Verder gaat er vanaf me dashboard 1 kabel naar de sensor toe. Of zijn die sensoren gewoon heel erg traag ofzo ?
 
Nou je blok kan wel een goede massa hebben. maar je accu zit aan het frame zelf? als de massa van het blok naar het frame slecht is dan heb je hetzelfde probleem. of ergens anders een slecht contact met de massa. Want zonder massa werken die temparatuur sensoren ook niet..
 
Back
Top