koso 28mm

ErwinB said:
Koop je een ECHTE goeie carburateur (keihin pwk), dan ga je toch niet met van die knake/imi sproeiers werken?

ik kreeg een imitatie sproeier mee terwijl ik wel geld had neer gelegd voor een echte :(

en die brak dus af toen ik nog niet eens kracht zette... dus egt aerox-evo70 : let op !
 
Is de aansluiting van een koso 28mm wel passend te maken op een malossi recht spruitstuk.
aangezien die 40mm dik is en een keihin is 34á35mm dik.
wat is een goede oplossing ervoor,als ik die rechte spruit pak ?

MVG:d'Angelo.....
 
Ik stel de vraag hier maar even:

Zijn er meer mensen die last hebben van een los trillende luchtstelschroef op de koso 28? Ik kan hem alleen maar dicht draaien, zodra ik hem een slag losser draai trilt het schroefje er helemaal uit. Misschien een id om van dat soort tape wat je ook tussen waterkraan aansluitingen doet om het schroefdraad te wikkelen.
 
jah kweet niet... Best lullig. Maar ik heb schroefje nog wel gelukkig, ik zag hem toevallig allekanten op draaien:D toen scoot aan stond. Maar hoe heb jij het opgelost dan? Zou dat tape waar ik het over heb werke?
 
emo said:
that is one reason why KOSO carbs. in my country did'nt last in the market.. people here dont like them, it is just a good looking carb.:D

what mainjet numbers have you tried?

:+
 
ErwinB said:

hhmmm.. i wonder why did you quote my post from the other topic???

in my country KOSO carb. sales flaunted, it is just a good looking carb. that is inconsistent with its performance.. Koso carb is out saled by OKO..

2143oko28mm.jpg

2143sizing_oko1.jpg

2143sizing_oko.jpg
 
Volgens mij bedoelt ie dat de mensen die koso carbs kopen ontiegelijke apen zijn en alleen naar de prijs en uiterlijk gekeken hebben en niet naar de prestaties?
 
Back
Top