koso 28mm

terwijl koso carbs vereweg beter eruit zien dan oko carbs (zegt ie :p ).

ik heb maar zelf even een gleufje erin gevijlt zodat het spruitje blijft zitten *D

makkelijk af te stellen ding iig en er is nog geen sproeier afgebroken :)
 
hier is ook nog geen sproeier afgebroken, ook na 60 km rijden (met teflon) hebben we alle schroefjes nog..

beetje vreemd dan wat emo zegt, het is toch logisch dat je kijkt naar een carb die sowieso goed is afgewerkt, + zo goedkop mogelijk, ben je nou nederlander ofniet :p

+ dat er over de prestaties nog niets bekend is, dus het is gewoon testen denx...
 
i'm sorry.. i'm not saying that the KOSO carb's performance is totally sucks.. it is just not easy to tune as OKO carbs.
KOSO's price is my country is almost the same as OKO's but people here still choose OKO, that is why KOSO importers here stopped importing them :? i cant find KOSO anymore here in my country:X
 
cvz said:
iemand die een beetje goed duits kan?

vertaald naar NL:

De carburator is door Koso op Keihin PWK gebaseerd (Massimo Tedeschi van 2FAST gebruikt deze voor zijn motoren.) Wij testte een aantal maanden geleden deze carburator op de STAGE6 Racing en maten 1PK meer dan bij de 24mm Mikuni. De verchroomde glijbaan en CNC spruitstuk prijst deze carburator. Voor Piaggio kunnen wij u van Hebo een geschikt spruitstuk aanbieden. Voor alle andere modellen moet een geschikte Adapter gebouwd worden. (Geschikte straalbuizen en lucht filter zijn te vinden onder vervangstukken)
 
Last edited:
emo. hi i have a problem with my keihin 28mm carburator. it doesnt want to turn on the engine. the carburator is inclinated by 30° and when i try to turn on the engine fuel splits out like a river from the litle hole on the side and on the bottom of the carburator. how i solve this problem
 
*kickje

Kan iemand mij hier mischien uitleggen hoe ik het beste m'n koso kan inklemmen op de draaibank? hoe hebben jullie dat gedaan? want ik denk niet dat het al te makkelijk zal gaan op de kelk....

Weet 1 van jullie overgens al waar je stationair schroeven kan krijgen voor deze koso's?
 
Ik heb hem ingeklemd op de kelk

afdraaien%20koso.jpg


afdraaien%20koso2.jpg
 
ErwinB said:
Volgens mij bedoelt ie dat de mensen die koso carbs kopen ontiegelijke apen zijn en alleen naar de prijs en uiterlijk gekeken hebben en niet naar de prestaties?

Koso-meuk presteerd opzich redelijk. Alleen is de sproeierbezetting anders dan bij een origineel model....
 
Jij zei laatst nog bij een grafiek van een stage6 xsh aerox dat die een vag A/F lijn had. Dat komt volgens mij gewoon door zo'n ruk carb die een ongelijk mengselafgifte heeft.
 
wat is dat voor carb dan op www.speed-parts.nl.
Er staat dat dat een keihin pwk is zonder serienummer.
Is dat dan immitaite, want op de zijkant staan wel degelijk keihin??? :S
Dus eigenlijk net zoiets als alle immi PWK modellen ???
 
gaarder dan de pwk, oko zijn het

erwin, die af lijn was dus uiteindelijk wel erg strak met die xsh aerox... (dacht ik)
 
ik heb in mijn koso (niet afgedraaid) op een TP 24mm spruitstuk een 138 sproeier, gasnaald op middelste stand en het ding loopt perfect, dus snap niet dat mensen zeggen dat ie niet goed is oid...
 
miss de moeite om de carb eens zonder wig te proberen, onze staat zonder enige aanpassing al super scheef (lees hoek is onder de 45 graden. we schatten het zo op 35 graden war ie nu op zit, dat ding van massemechi tedechio ofzo is dus ook echt niet aangepast :)
 
Back
Top