Korting voor Forum member @ www.koopmanstuning.nl

Status
Not open for further replies.
30% KORTING OP ALLE MALOSSI PARTS

Vanaf vandaag bieden we in samenwerking met Koopmanstuning.nl 30% korting aan op alle malossi onderdelen op de catalogus prijs.


Wat moet je hiervoor doen?
Voorlopig is de vereiste dat je lid bent van het forum, en dat we het kunnen controleren. Daarvoor zal je je profile moeten updaten met je echte naam en achternaam.

Als je in de winkel iets komt bestellen zal je gevraagd worden om legitimatie, en als je online besteld zal je je username en echte naam moeten vermelden die we dan controleren.
Je echte naam blijft onzichtbaar voor andere forumleden!

Ik zal vanavond wat prijslijsten van gangbare merken/onderdelen posten zodat jullie een indicatie kunnen krijgen wat het gaat kosten.
Ik hoop dat jullie dit een leuke aktie vinden die we hebben kunnen regelen.

Groeten Scooterforum.net Crew en Koopmanstuning.nl (email malossi@koopmanstuning.nl)
 
Advertisement - register to remove this

Volgens mij moet ik nog een belofte nakomen :X
Ik heb vakantie op het moment, maar probeer zo snel mogelijk aan jullie te denken :*
 
Lol, eigenlijk vergeet ik gewoon telkens de prijzen op te zoeken als ik @ Koopmans ben. Heb op het moment nergens anders beschikking over de prijzen namelijk.. Ik schaam me diep, dus spreek me er maar op aan als je me ergens op een meeting tegenkomt, dan krijg je een pilsje 8)
 
Mol said:
Lol, eigenlijk vergeet ik gewoon telkens de prijzen op te zoeken als ik @ Koopmans ben. Heb op het moment nergens anders beschikking over de prijzen namelijk.. Ik schaam me diep, dus spreek me er maar op aan als je me ergens op een meeting tegenkomt, dan krijg je een pilsje 8)

komt goed :W
 
=( schiet a.u.b eens op
en dan biertje kom wel goed ja ;)
maar dan krijg je er natuurlijk ook een hele zooi van van mij
teminste als je snel een post leverd met de kortings prijzen
dan ben ik zoo blij dat je wel 100 bier van me kunt krijgen.
en kan het ook sneller zo'n mhr speed 2004 bestellen via koopmans
maar dan wel met 30% korting, want dan doe ik het zo ;)

ciao
 
viva-racer said:
=( schiet a.u.b eens op
en dan biertje kom wel goed ja ;)
maar dan krijg je er natuurlijk ook een hele zooi van van mij
teminste als je snel een post leverd met de kortings prijzen
dan ben ik zoo blij dat je wel 100 bier van me kunt krijgen.
en kan het ook sneller zo'n mhr speed 2004 bestellen via koopmans
maar dan wel met 30% korting, want dan doe ik het zo ;)

ciao

het is iig niet zoals jij misschien denkt:rolleyes:
stel die cilinder kost 300 euro, dan kost die niet nu dus 210 euro (30% korting). lees maar eens goed op de eerste bladzijdes enzo. ik dacht dat dat toen ook zo was, maar het werkt anders.
 
Yasuni c30...? geen nummer van te vinden

Alvast bedankt... Heb je ook stickers van koopmans zegmaar? ik heb nog een plaatsje over:)
 
haha c30 ?
het is alleen van malossi hoor
en daar valt yasuni dus niet onder.
hoezo sticker, zeggen dat je koopmans getuned bent :L

nouwja succes
 
hoeveel kost die mallosi eprom rotor met korting , en + verzendingskosten naar belgië thx.
beste is nog altijd naar mallosi fabriek zelf gaan met een ganse tuning crew.
dan krijg je best wel wat korting hoor. maaar je moet eerst
et een groep zijn.
 
Ik had niet de moeite genomen om dit hele topic te lezen,

maar ik begrijp dus dat ik b.v een malossi MHR2OO5 vario bij koopmans bestel (of langsga) redelijk dichtbij voor mij dan 30% kort krijg dus vanplaats (@ euroscooters is hij 85 geloof ik? -30% is dan 25.5€ korting?

zoja, ga ik even langs
 
RogerP said:
Ik had niet de moeite genomen om dit hele topic te lezen,

maar ik begrijp dus dat ik b.v een malossi MHR2OO5 vario bij koopmans bestel (of langsga) redelijk dichtbij voor mij dan 30% kort krijg dus vanplaats (@ euroscooters is hij 85 geloof ik? -30% is dan 25.5€ korting?

zoja, ga ik even langs

Nee je krijgt 30% korting op de malossi catalogus prijs, je zal ongeveer op de euroscooters prijs neerkomen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top