Enfin, mijn scoot redelijk afgesteld. Wanneer ie koud is doet ie het perfect, trekt mooi snel weg etc. Maar wanneer hij een poosje gelopen heeft en ik sta voor een stoplicht trekt ie gewoon niet weg. Het effect dat je hem bijna aan moet lopen en dat ie aan de andere kant van de kruising pas op toeren komt en wegtrekt. Dit is echt heel frustrerend. Ik weet niet waar het aan ligt, alhoewel ik wel een idee heb.
Ik heb btw een Polini 50 Giet, Speedcontrol, Hebo Verstelbaar, Polini Snaar, Malossi Geel (Drukveer) en Hebo Rood (trekveertjes). Trekveren staan nu al op z'n strakst. 3.7 gram rollen.
Drukveer lijkt me iig in orde, is nog niet zo heel oud. Ik heb ook een Evo drukveer geprobeerd, is ook niks anders.
Mijn idee, ik ga maandag maar even van die Omega trekveertjes halen, die zijn strakker dan hebo rood. Want wanneer mijn hele zaakje warm is zijn volgens mij de schoentjes uitgezet en grijpen dan eerder aan. (te vroeg dus, want ik kom niet weg). Inderdaad een trekveer probleem, of kan ik het ook nog ergens anders zoeken?