Koppelingshuis muurvast

Tric

Member
Hallo, het boutje voor mijn koppelingshuis in mijn carterkap zit muurvast. Ik heb geprobeerd het los te krijgen met een koppelingblokkeersleutel en ook met een slagmoersleutel op accu (frutulateur). Er is gewoon geen beweging in te krijgen. De bout is helemaal niet beschadigd dus daar kan het niet aan liggen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit in godsnaam loskrijg. Jullie zijn mijn laatste hoop. Ik ben ook al langs de scooterzaak geweest en hij wou het niet eens proberen voor mij aangezien hij hetzelfde gereedschap ging gebruiken als mij…
 
Advertisement - register to remove this

Beetje kruipolie zou ik er ook in spuiten. Eventueel een 2de persoon de blokkeersleutel tegen de grond laten drukken. Dan met lange momentsleutel los draaien. Zou gewoon zo'n set kopen want je gaat hem vaker nodig hebben. 2 tientjes op HBM, maar scheelt weer arbeidsloon.
 
Hallo, het boutje voor mijn koppelingshuis in mijn carterkap zit muurvast. Ik heb geprobeerd het los te krijgen met een koppelingblokkeersleutel en ook met een slagmoersleutel op accu (frutulateur). Er is gewoon geen beweging in te krijgen. De bout is helemaal niet beschadigd dus daar kan het niet aan liggen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit in godsnaam loskrijg. Jullie zijn mijn laatste hoop. Ik ben ook al langs de scooterzaak geweest en hij wou het niet eens proberen voor mij aangezien hij hetzelfde gereedschap ging gebruiken als mij…

slagmoer sleutel van de lidl zeker? Het zal niet zo spannend ding zijn als hij die moer niet los krijgt.
Raad je aan voor goed gereedschap te gaan scheelt je een hoop tijd.

Die moer is hier bij mij zo los met de slagmoer sleutel op de compressor.

Als je in Limburg woont mag je van mij zo langs komen als je even aan geeft welke maat die moer is (moet even kijken of ik er een dop voor heb)
 
Back
Top