Koppeling?

Jonas2000

Member
Beste mensen
Ik heb dus een clutch gekregen van iemand maar die zat op een piaggio enkel de koppeling zonder poulie.
Omdat mijn segmenten bijna wegg zijn wou ik deze clutch zetten. Dus had hem gezet op mijn aerox minarelli horizontaal

Maar hij trok niet goed op en had enorme overtoeren is dit omdat dit op een piaggio zat of?
 
Advertisement - register to remove this

Malossi witte
Post automatically merged:


Als ik het wist had ik het niet gevraagd. Zo ver kan je toch nog wel nadenken hoop ik.
Je snapt toch zelf ook wel dat een piaggio koppeling niet in een Aerox gaat werken...
Post automatically merged:

Zou denken dat je piaggio niet in min horizontaal zou kunnen gebruiken maar is volgens google dezelfde maat. Met de oude koppeling had je geen overtoeren?
Als beide dezelfde maat hebben zouden er toch geen 2 soorten te koop zijn... voor piaggio heb je namelijk al 2 verschillende maten 105mm en 107mm.
 
Maar hij past wel perfect
Ik geef het op hoor.....koop gewoon in 1x het juiste spul en als je nou niet zeker weet vraag dan ff hoe of wat voor je iets koopt. Kan nu nog wel 100x vertellen wat wel en niet werkt maar er word toch niks mee gedaan. Piaggio koppeling op een Minarelli blok werkt niet, daarom monteer je op een Aerox Minarelli spullen en op een Zipje Piaggio.....
En je merkt toch zelf dat het niet werkt waarom blijf je dan hier jezelf een beetje van de domme houden vraag ik me dan af. Maar dat zal de leeftijd wel zijn denk ik....
 
Ik geef het op hoor.....koop gewoon in 1x het juiste spul en als je nou niet zeker weet vraag dan ff hoe of wat voor je iets koopt. Kan nu nog wel 100x vertellen wat wel en niet werkt maar er word toch niks mee gedaan. Piaggio koppeling op een Minarelli blok werkt niet, daarom monteer je op een Aerox Minarelli spullen en op een Zipje Piaggio.....
En je merkt toch zelf dat het niet werkt waarom blijf je dan hier jezelf een beetje van de domme houden vraag ik me dan af. Maar dat zal de leeftijd wel zijn denk ik....
Heb hem niet gekocht maar gekregen anders had ik wel een minarelli koppeling gekocht is altijd leuk meegenomen gratis koppeling daarmee dat ik het aan het testen was.
En niet werkte daarmee deze topic.
&aan de leeftijd zal het niet liggen denk ik ben beetje eigenwijs ;)
 
Back
Top