R Rox Freak Well-Known Member 18 March 2006 #1 heej, ik heb hier een koppeling liggen zonder trekveertjes, ik heb de trekveertjes hier ook wel liggen, maar hoe krijg ik die in me koppeling? Rox Freak
heej, ik heb hier een koppeling liggen zonder trekveertjes, ik heb de trekveertjes hier ook wel liggen, maar hoe krijg ik die in me koppeling? Rox Freak
S Sandor ****** 18 March 2006 #2 door te prutsen met een tang. meer kan ik niet zeggen. :X Upvote 0 Downvote
Dennis.H Dani Pedrosa 18 March 2006 #3 aan 1 kant alvast erin zetten en dan trek je ze met een tang oid in het gat er tegenover. klink erg stom, maar zo simpel is het nu eenmaal. Upvote 0 Downvote
aan 1 kant alvast erin zetten en dan trek je ze met een tang oid in het gat er tegenover. klink erg stom, maar zo simpel is het nu eenmaal.
Crazybond700 Koos oorlelloos 18 March 2006 #4 Veren zijn kut:! Uitlaat veren, standaard veren etc ik heb er altijd ruzie mee-:- maja uitleg hierboven lijkt me wel duidelijk eigenlijk Upvote 0 Downvote
Veren zijn kut:! Uitlaat veren, standaard veren etc ik heb er altijd ruzie mee-:- maja uitleg hierboven lijkt me wel duidelijk eigenlijk
R Rox Freak Well-Known Member 19 March 2006 #5 oke, het is me al gelukt, met veel moeite, maar bedankt Upvote 0 Downvote