Koppeling komt niet los van krukas

nee.....
eerst met een poelietrekker de boel krom trekken...en hem dan met een slagtol/luchthamer?? loskrijgen...
had hij dan eerst de moer laten zitten? of....???
vandaar!
Nee moer was los, zal wel iets anders geweest zijn…
Post automatically merged:

O nee???

Is gewoon China / Bami Troep dat nooit of zeer weinig onderhoud heeft gehad ... Dan niet lopen Piepen dat die Rotzooi er met Brute-Force verwijderd moet worden , bij regelmatig onderhoud had dit niet nodig geweest .
Die zooi is rijp voor de Shredder. ( As , etc etc zal nu ook wel kapot zijn ).
er is niks kapot hoor zoals jij denkt, waarom Shredder? We zullen die rotzooi eens opknappen. Post eindresultaat wel…
 
Zou hem gewoon lekker bij het oud ijzer zetten.. Dit is de moeite niet waard.

Als je beetje rond kijkt heb je op internet vast wel een nieuwe poelieset voor 50 euro.


Bij een 2ehandse gy6 blok zat bij mij de vario moer en de koppelings moer keivast (slagmoersleutel wilde ook niet meer)

Dacht misschien zit er wel rode loctite tussen.. Heb de boel moeten verhitten.. Ventilator fan van de krukas heb ik er tussenuit moeten pulken..

Eerste wilde ik een nog zwaardere slagmoer sleutel kopen.. De gene die ik wil is best prijzig..

Dus heb ik maar bij hbm een wringijzer gekocht.

De koppeling heb ik wel eruit gekregen en de vertanding..

Zat verder geen cilinder meer op.. (dus alleen nog krukas, ketting, zuiger, vario en halfpoelie..

Eraf gehaald wat de moeite waard was..

En de rest klaar gezet voor de ijzerbak. (die vario kost geen drol ) 25 / 20 euro heb je de hele voorset. (wel goedkope zooi) maar dan kan je wel weer rijden..

Ik heb nog andere projecten te doen, dus de rest was kwa waarde niet intressant (tapdraden door gedraait door de vorige gebruikt)
En als de standaard zo ver weg is geroest laat ik dat ook gewoon zitten (kost meer tijd en anti roest spray om dat los te gaan halen.)
 
Back
Top