Koppeling grijpt niet aan

Thomaskootje

New Member
Goeieavond! Even een vraagje. Lang bezig geweest met mijn speedfight 2 op te knappen. Eindelijk loopt hij. Geef ik volgas op het standaard. Draait mijn wiel niet rond. Erachter gekomen dat mijn koppeling wel meedraait, maar het huis niet met gas. Dit heeft toch te maken met de trekveren? Er zit namelijk genoeg profiel op de koppeling

iemand die me kan helpen?! Alvast bedankt
Post automatically merged:

Er zitten rode trekveren op en het is een stage 6 koppeling en koppelingshuis. Polini membraam stage 6 krukas en ixil uitlaat.
 
Advertisement - register to remove this

Gewoon vario ring er in zetten.
En gas los laten als je de top hebt gehaald dan is er niks aan de hand, zelf zo tijden gereden. En kost niks en als je weer top wilt hebben kwestie van de ring verwijderen
 
60 digi of 60 op je teller?
Want 60 op je teller zal wel 55 amper echt zijn.
Ze wijken nogal af.

Weet niet zeker of je oom dikkere ringen n9g kan krijgen of. Met 2 dunnere 1dikke kan maken.
Ik had zelf een kunstof ring. En dje heb ik met een band telkens iets kleiner gemaakt.
 
Ik snap niet echt hoe je dan overtoeren kunt maken.
Je hele afstelling is het zelfde.
Als je overtoeren maakt geef je waarschijnlijk nog te veel gas als je al op de top zit.

Als je met ringen tot +/- 50kmh begrenst hebt.
En je rijd zo hard en geeft gas, dan wil het blok meer geven maar dat kan niet omdat de varioring het tegenhoud.

Als dit niet het geval is zou ik denken dat je met te lichte rollen rijd om te strakke trekveertjes als je voor 20 kmh zit +/-
 
Back
Top