Koplamp SR Viper

CreaToR

Blaat ...
Ik zit me nu al een lange tijd te ergeren aan de koplamp van mijn Vipertje, er komt verdomme nix aan licht uit
frown.gif
nu zat ik te denken om een H4 of H7 ofzo (kijken wat past of makkelijk pas te maken is) lamp erin te douwen, en dan heb ik halogeen
biggrin.gif
licht zat dan, maar dat gaat toch problemen geven met de hitte die erbij vrijkomt ? sjoerdo en sr-fanatic, hoe hebben jullie dat opgelost ?
is er niet een halogeen lampje speciaal voor scooters te koop ofzo ?

ik hoor het wel
smile.gif


groeten Crea
biggrin.gif
 
Advertisement - register to remove this

Ja, ik heb een halogeen lampje gemonteerd, nu ben ik best tevreden. Kostte een tientje ofzo.

O damn, vergeten, die was ook al snel weer brak. Maakte al snel heel weinig contact meer. Weet niet waarom, want ik heb er niet naar gekeken en er maar weer een normaal lampje in gezet.
 
Zon nieuwe Sr ding past natuurlijk niet.

Verder ben ik tevreden met de hoeveelheid licht die die levert. Als je meer nodig hebt moet je maar een echte KOPlamp monteren. Misshcien dat ze er nog 1 hebben liggen bij een afgesloten mijn, zon hellum weet je wel met een lamp der op.

Om serieus te blijven; ik heb geen advies voor je. Misschien heb ik wonder-SR-verlichting ofzo, maar ik ben er tevreden mee....

SvR
 
Originally posted by Sjoerdyo:
Zon nieuwe Sr ding past natuurlijk niet.

SvR

Zeker nog nooit de SR van Xander gezien. Oude model met stealth lampen.

Hier een foto van Xanders scoot (ik hoop niet dat ie het erg vind)
Als je goed kijkt zie je de Stealth lampen zitten.

xandersr.jpg





[This message has been edited by Royal Rally (edited 17 May 2001).]
 
heb er nu een H1 autolamp inzitten
biggrin.gif
halogeen en 55watt, net een half uur gereden en het plastic is er nog
smile.gif
ik heb gelukken nog een 2de koplamp unit achter de hand, dus mocht het echt wegsmelten ...
biggrin.gif
biggrin.gif
D:

Maar wat komt daar toch een zooi licht uit, ik zie nu 5x zover
smile.gif
echt super, moest alleen een beetje "eigen huis en tuinen" om hem erin te krijgen, maar ik heb genoeg van ome nico geleerd en het is gelukt, met 2 ijzerdraadjes
biggrin.gif
en een splitpen ...

nu nog kijken hoe lang die het blijft volhouden

groete Crea
biggrin.gif


[This message has been edited by CreaToR (edited 19 May 2001).]
 
als je een halogeenlampje met hetzelfde vermogen erin zet als je originele heb je toch niet meer licht :S mayB is witter licht maar meer licht niet geloof ik
 
Originally posted by flash16:
Heej Royal Rally, heb je niet meer pics ergens van die SR, hij is zeker bruut!

Ja heb ik wel, maar het zijn niet mijn foto's. Ik weet niet of Xander het leuk vind als ik iedereen zijn foto's ga pasen. Op scooterstartpunt(blegh
smile.gif
) staat hij(en Alfonso) ook.
 
Doe niet zo moeilijk , en bouw gewoon verstralers in met een mooi knopje onder het stuur zoals ik , ennuh savonds duw je het knopje in na je bioscoopje , iedereen kijken van : wow tering vet man !
die verstralers kan je in de zijkant van je onderkap inbouwen , dat ie schijnt ( zeg maar) over het voorspatbord vbna je Sr heen (99 model) .. en een bakkie licht dat eruit komt !! alle auto's knipperen !! hahah !
( ps laat het knopje niet aan als je sr uit staat - het duurt 45 minuten en dan is je accu leeg....)

------------------
-------------------------
Sr www 99'- custom build,Sr stealth 99'-special painted
 
Back
Top