koplamp dimpt bij gas geven

agmvx502005

New Member
hi iedereen ik had een vraag ik heb een scooter
agm vx50 2017 en mijn komplamp is laatst kapot gegaan ik heb deze toen laten maken en sinds mijn lamp gemaakt is
dimt mijn koplamp bij gas geven stationair is het okay maar zodra ik gas geef dimt mijn koplamp.
maar wanneer ik mijn knipperlicht aan zet knippert mijn koplamp wel vel.

heeft iemand enig idee hoe/wat dit kan zijn

https://rogertrading.nl/product/led..._VqwImT9Lr-23jiu4c1n5wub7tbOrMsRoC1ngQAvD_BwE dit lampje zit er momenteel in
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb helaas geen schema van jouw Chineesje daarom de volgende vraag:

Brandt je koplamp al gelijk als je de scooter op contact zet of pas als de motor loopt?
 
Last edited:
weet niet of het handig is het te vermelden maar hij flikkert ook een beetje maar kan normaal zijn dat weet ik niet
Dat kan heel goed kloppen.
Jouw verlichting van je scooter werkt met wisselspanning direct van de stator.
De elektronica in de ledlamp kan niet goed omgaan met een wisselspanning die ook nog eenns sterk in spanning varieert.
Dus of je bouwt de verlichting om naar gelijkspanning via de accu of je zet een originele lamp in je scooter.
 
Dat kan heel goed kloppen.
Jouw verlichting van je scooter werkt met wisselspanning direct van de stator.
De elektronica in de ledlamp kan niet goed omgaan met een wisselspanning die ook nog eenns sterk in spanning varieert.
Dus of je bouwt de verlichting om naar gelijkspanning via de accu of je zet een originele lamp in je scooter.
okay dankje voor het helpen dan heb ik nog 2 vragen hierop

welke van de 2 is makkelijker/goedkoper

en stel ik maak het gelijkspanning hoe doe ik dit en heeft dit niet invloed op mijn andere lichten
 
Het makkelijkste is om het originele gloeilampje weer terug te plaatsen vooral als je geen verstand hebt van elektra.
top doe ik dat maar wel gek want hiervoor zat er ook een led lamp in die het gewoon goed deed tot ie kapot ging en deze nieuwe er in zat
deze ledlamp zat er bij aankoop trouwens al in
 
Last edited:
Back
Top