Koplamp aansluiten op Yamaha Aerox

LazloSrg

New Member
Hallo
Ik wil graag deze koplamp aansluiten op mijn Aerox. Ik heb er alleen helemaal geen verstand van dus ik zou het erg fijn vinden als iemand mij kan helpen. Ik heb ze het liefst aangesloten dat de witte buiten lichten en alleen als ik mijn grote licht aan zet dat ook de gele ronde lichten gaan branden (alle 4 dus bij groot licht0. Ik heb ook een foto bijgevoegd van de originele aansluiting van het originele licht op mijn kabelboom. Hoe zou ik deze koplamp correct moeten aansluiten op de kabelboom?
WhatsApp Image 2020-06-14 at 13.01.40.jpegWhatsApp Image 2020-06-14 at 13.01.39.jpegWhatsApp Image 2020-06-14 at 13.01.39 (1).jpeg
 
Advertisement - register to remove this

Als je er niet zoveel verstand van hebt zou ik er niet aan beginnen ik heb deze ook zelf alleen heb ik die onderste voor knipperlichten gemaakt dus haal iemand erbij die wel verstand van elektronica heeft
 
Denk eraan dat je die LED-verlichting, die @Wander gebruikt als knipperlichten, niet op wisselspanning kunt zetten, direct vanaf je stator.
LED-verlichting werkt namelijk niet goed op wisselspanning, je krijgt een zeer onrustig lichtbeeld (flikkeren en zelfs soms uitvallen bij stationair draaien van de motor)
Dus als jouw verlichting alleen werkt als de motor draait zou ik die LED-verlichting niet gebruiken als dimlicht.
Trouwens ik weet niet wat de lichtopbrengst is van deze LED's maar waarschijnlijk onvoldoende om deze te gebruiken als Dim-licht.
Deze zijn meer gedacht als dagrijverlichting!
 
Back
Top