kop vlakken vespa

Ook is het misschien slim dit topic maar te closen, want de topicstarter weet het allemaal zelf al (en had dus misschien beter zijn vraag niet kunnen stellen).

Slaat nergens op ik wilde het gaan doen en ik vraag om mensen die het gedaan hebben ik wilde gewoon nog ff een laatste tip of idee
 
pephol said:
:D zoveel reacties heb ik nog nooit gehad. Maar het was niet mijn bedoeling om een andere uitlaat te kopen ik wilde mijn kop gaan vlakken en ik vroeg in eerste instantie alleen maar om iemand die het al zelf gedaan had,

Maar ik heb het vanmiddag gedaan en het scheelt wel wat hij lekt niet meer en het scheelt zo een 4/5 km. Toch bedankt


mja , of je kop lek is of niet maakt nogal behoorlijk wat uit ;)

je vergelijkt dus nu een lekke kop met een niet lekkende kop , dus niet een std kop met een afgevlakte kop ;)
 
@KoB Op dat laatste punt over discuseren geef ik je volkomen gelijk(had ik ook al vermeld) ik(en melf denk ik) waren ook gewoon pist omdat er zo gereageerd werd terwijl wij alleen maar advies gaven. Zeg dan bedankt voor je info maar ik wil toch meer over afvlakken weten.

Mja keep it cool:)
 
pephol said:
:D zoveel reacties heb ik nog nooit gehad. Maar het was niet mijn bedoeling om een andere uitlaat te kopen ik wilde mijn kop gaan vlakken en ik vroeg in eerste instantie alleen maar om iemand die het al zelf gedaan had,

Maar ik heb het vanmiddag gedaan en het scheelt wel wat hij lekt niet meer en het scheelt zo een 4/5 km. Toch bedankt
In het begin kwamen je reacties een beetje verkeerd over en je had in je begin post niet vermeld dat je kop ook lekte. En werd je verteld dat het weinig zin had op een standaard setup.

Toen kwam je post over dat je kop ook lekte (ik las hem net ook pas) en toen kreeg je van Melf ook gelijk te horen dat het alleen slim is om je kop te vlakken als hij lekt.

Nu heb je dat dus ook gedaan, ik vind het mooi te horen dat het goed gelukt is en dat het niet meer lekt. Een andere leuke bekomstigheid is natuurlijk dat je brommertje nu wat harder loopt. Het heeft dus wel enig effect gehad maar wel zoals velen zeiden nou niet echt een wereld verschil (zoals sommige beweerden).
 
Back
Top